Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hm hm hm...da har jeg fløtta hele veien til Lillestrøm...Må bare si en ting...DET ER FOR STILLE HER!!!! Ingen sirener.. ingen kebablukt..ikkeno gatebråk...ingen biler som gasser..ingen biler som tuter.. ingen naboer som smeller med dørene.. ingen lyder i det hele tatt... eneste jeg hører er snøfnugg som faller på balkongen...og den svake duringen av releet til kjøkkenvifta....

tror jeg blir gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm...da har jeg fløtta hele veien til Lillestrøm...Må bare si en ting...DET ER FOR STILLE HER!!!! Ingen sirener.. ingen kebablukt..ikkeno gatebråk...ingen biler som gasser..ingen biler som tuter.. ingen naboer som smeller med dørene.. ingen lyder i det hele tatt... eneste jeg hører er snøfnugg som faller på balkongen...og den svake duringen av releet til kjøkkenvifta....

tror jeg blir gal...

LILLESTRØM?! Whaaaat? Må betale bom hver dag inn til oslo du nå! .... huff

Og ja, er nok kjempestille bortider, og en god del rånere, way to do it mister ! Der skal dine barn

bli oppdratt, du får sørge for at det er full leven og lyd inne i huset, så kompanserer du ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm...da har jeg fløtta hele veien til Lillestrøm...Må bare si en ting...DET ER FOR STILLE HER!!!! Ingen sirener.. ingen kebablukt..ikkeno gatebråk...ingen biler som gasser..ingen biler som tuter.. ingen naboer som smeller med dørene.. ingen lyder i det hele tatt... eneste jeg hører er snøfnugg som faller på balkongen...og den svake duringen av releet til kjøkkenvifta....

tror jeg blir gal...

Flytta fra alt det og hjem til nord, og her skjer det nada utenfor. Bare vent, om etpar uker vet du godt hvordan det høres ut når naboen kommer hjem, posten kommer, søpla blir henta osv..

Det er alle de andre gangene du må se i vinduet, og det er ofte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Lillestrøm er jo rene bondelandet i forhold til downtown Oslo, men det går nok ikke så veldig lang tid før byene har vokst sammen på ordentlig. Såvidt jeg har fått med meg jobbes det fra høyt hold politisk for å slå sammen Oslo og Akershus fylker og da vil nettopp Lillestrøm bli vedlig sentral når det gjelder utvidelsen av Oslo. Ellers synes jeg at Hermanoo90 har et poeng vedr. fordeler og ulemper ved et nytt sted når man er nyinnflyttet. Grattis med ny bolig og et nytt liv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil være ulemper og fordeler mtp flyttingen til lillestrøm og bo der. Man finner som regel ut av ulempene med engang, men etterhvert vil du nok se de positive sidene ved det også. Just pray you will see them before its to late.... :!:

Mye negativt..alle kebabsjapper stenger 23... og kl 02 i helgene....så jeg er dessverre avhengig av oslo fremdeles...Dog tok det meg 13min å kjøre fra Lillestrøm togstasjon til Helsfyr idag tidlig... Dette er da 1min lenger enn det jeg brukte fra grønland til helsfyr...Noen fordeler er det jo... Bilen får varmet seg ordentlig..blåst fra seg.. ikke bare kaldstart og småkjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm...da har jeg fløtta hele veien til Lillestrøm...Må bare si en ting...DET ER FOR STILLE HER!!!! Ingen sirener.. ingen kebablukt..ikkeno gatebråk...ingen biler som gasser..ingen biler som tuter.. ingen naboer som smeller med dørene.. ingen lyder i det hele tatt... eneste jeg hører er snøfnugg som faller på balkongen...og den svake duringen av releet til kjøkkenvifta....

tror jeg blir gal...

Flytta fra alt det og hjem til nord, og her skjer det nada utenfor. Bare vent, om etpar uker vet du godt hvordan det høres ut når naboen kommer hjem, posten kommer, søpla blir henta osv..

Det er alle de andre gangene du må se i vinduet, og det er ofte.. :)

Har vært i harstad...Lite som skjer der ja.. :P Nei blir lite vindustitting.. håper jeg..satse på at det er såpass stille og lydisolert her at jeg ikke hører noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Lillestrøm er jo rene bondelandet i forhold til downtown Oslo, men det går nok ikke så veldig lang tid før byene har vokst sammen på ordentlig. Såvidt jeg har fått med meg jobbes det fra høyt hold politisk for å slå sammen Oslo og Akershus fylker og da vil nettopp Lillestrøm bli vedlig sentral når det gjelder utvidelsen av Oslo. Ellers synes jeg at Hermanoo90 har et poeng vedr. fordeler og ulemper ved et nytt sted når man er nyinnflyttet. Grattis med ny bolig og et nytt liv... :)

Det stemmer bra det...bondeland delux... Fra yrende liv på godt og vondt, sirener og bråk til...ingen mennesker og ingen lyder...er så vidt toget bråker.. Men ser at byene vokser tettere og tettere... De bygger jo "overalt" på strekningen ned til bygrensa...så om 10år så er oslo og lillestrøm "en by"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg rimelig fint buttfucked om jeg slenger på 19" sommerfelger nå får å prøve ut coiloversene skikkelig et par dager, om jeg krøller bilen til helvette i ei grøft? :P

får vell bra med regress iaf?

kjøreegenskaper er jo bra ubrukelige med 16" vinter uansett liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg rimelig fint buttfucked om jeg slenger på 19" sommerfelger nå får å prøve ut coiloversene skikkelig et par dager, om jeg krøller bilen til helvette i ei grøft? :P

får vell bra med regress iaf?

kjøreegenskaper er jo bra ubrukelige med 16" vinter uansett liksom.

Det er ikke ulovlig å kjøre med sommerdekk på vinter, såfremt det ikke er glatt. (Man skal være skodd for føret)

Om du havner i grøfta risikerer du vel bot og avkortning på forsikring

Så hvor smart det er, det er vel en annen sak. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...