Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvekjørt en xc90 i dag.. Noen som har kjørt både den og x5 som har noen formening om hvilken av de som er lugnest`? Denne er da 2.4d 07 mod med alt utstyr - elseter med memory og soltak. De eneste kriteriene jeg har.. :P

Mtp verkstedsregninger så anbefaler jeg deg x5, vet ikke mye om den, men vet nok om xc90 til at jeg ikke kan anbefale den, rent økonomisk :P

men for all del, det er en fin bil å kjøre, godt med comfort, og D5'n er en god motor til bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst litt verdi i utbrente biler også: http://resalg.com/item.php?id=760&history=view#history

Åi haha 8)

Fullstendig latterlig :shock:

Nå må noen forklare meg her hvorfor folk absolutt skal ha den bilen, var ikke det slik å forstå at det ikke var lov å bygge opp igjen en brannskadd bil? Skjønna ikke en dritt å føle alle er skikkelig hemlighetfulle :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjørt en xc90 i dag.. Noen som har kjørt både den og x5 som har noen formening om hvilken av de som er lugnest`? Denne er da 2.4d 07 mod med alt utstyr - elseter med memory og soltak. De eneste kriteriene jeg har.. :P

Hadde klart gått for X5...

Hvorfor? Den er jo mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjørt en xc90 i dag.. Noen som har kjørt både den og x5 som har noen formening om hvilken av de som er lugnest`? Denne er da 2.4d 07 mod med alt utstyr - elseter med memory og soltak. De eneste kriteriene jeg har.. :P

Hadde klart gått for X5...

Hvorfor? Den er jo mindre..

Men det er BMW for svingende!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjørt en xc90 i dag.. Noen som har kjørt både den og x5 som har noen formening om hvilken av de som er lugnest`? Denne er da 2.4d 07 mod med alt utstyr - elseter med memory og soltak. De eneste kriteriene jeg har.. :P

Hadde klart gått for X5...

Hvorfor? Den er jo mindre..

fordi xc90 er myyye på verksted, hvis du ikke er heldig å få en av de få gulleksemplene som slipper unna :P sørg for fullkasko med leiebil iallefall, så du slipper å betale for leiebil hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville styrt unna x5. Utrolig dyrt hvis noe går gale, og i praksis er den ikke noe mer enn en e39 på stylter..

Noe kult. Så lenge du kan åpne med nøkkel, trenger du ikke strøm. Sentrallåsen fungerer riktig nok ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyere bil bør ikke sto uten strøm over lengre tid, helst alltid strøm, og gjerne med en vedlikeholdslader ;)

da har du løst det problemet :)

ang x5, tja, den første x5'n var vel basert på e39(?) men nyere x5 skiller seg godt ifra e39 og 5-serie generelt spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...