Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Altså med den chipen fra Elgtuning trenger vi ikke s-klassen..har god bestilt stickers til sølv bil (sorte merker)...men blir spennende å se hva det blir... kanskje vi chipper s-klassen også...

Hehe, litt mer stil å komme i S-klasse da :cool:

Pakistaner i Volvo er ikke heeelt det samme :D

Får se om du klarer å kjøre fra kompressormatet E46 til sommeren da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...med antall NM volvoen har nå så kommer du til å være en prikk i frontruta mi skal jeg si deg!

Og ja...s-klassen er mer stil... og ingen tror jeg kjører volvo...haha :P er jo nesten flaut...men jeg sklir rett inn i lillestrøm med volvo som har usa lys og ledlys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bakspeilet montert i frontruta? Nå har vel denna m5 din ovalt midtspeil..sikkert derfor du er forvirra... Men jeg mente det jeg skrev... IM GONNA BURNOUT LONDON BOY!!!!

Litt morro at ingen av mine venner og bekjente kjenner meg igjen i volvoen selv om jeg kjører rett forbi dem...tror volvo egentlig er en innvandrerstealth car....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært ute å kost meg noen timer i en 2004 Chevy Silverado 5,3 V8, artig med masse motor og firehjulstrekk 8) Ikke den beste kjørekomforten på ugjevn vei men på landevei og motorvei er den herlig :)

God jul, allihopa! :)

God jul til deg også HF :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært ute å kost meg noen timer i en 2004 Chevy Silverado 5,3 V8, artig med masse motor og firehjulstrekk 8) Ikke den beste kjørekomforten på ugjevn vei men på landevei og motorvei er den herlig :)
God jul, allihopa! :)

God jul til deg også HF :D

Takk, Fredrik! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...