Robkill Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Det som er greit da er at du har ingen andre enn deg selv å takke Kan skylde på dårlige venner som drar meg med på slikt! Men i det store og hele er det kun jeg som har skylda ja ^^ Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla?
Tzunami Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Og vips der bikka jeg 21 gitt, tida flyr! Da er vi to Grattis gutta kun et par dager til jeg fyller år selv
spruddel Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Det som er greit da er at du har ingen andre enn deg selv å takke Kan skylde på dårlige venner som drar meg med på slikt! Men i det store og hele er det kun jeg som har skylda ja ^^ Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla? Vinmonopol-hylla
haybimmsen Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Meget fornøyd med forbruket på lande vei
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Det å dra til Pripyat (byen som huset menneskene som jobbet på kjernekraftverket) har vært min drøm i flere år.. Er det ett sted jeg virkelig vil reise så er det dit. Vet man kan dra til Kiev og hoppe på en buss derfra, det er vel det eneste alternativet. Har scannet nettet for absolutt alt av dokumentarer/bilder/videoer fra/om Pripyat. Jeg har en snål fascinasjon for forlatte samfunn. Tenkte å varme opp med en tur til Pyramiden på Svalbard, men man burde jo egentlig bare kjøre på og dra til Pripyat først som sist Har lyst til det selv! Har du sett disse bildene? http://forums.filefront.com/s-t-l-k-e-r ... death.html Det hadde vært utrolig spennende og fascinerende å dra til Chernobyl en gang, det å vandre rundt i en by som bare er forlatt. En kompis har vært i Pyramiden på Svalbard og det var vist en helt utrolig opplevelse.. Er det mulig å komme seg helt inntil verket da tro? Mener å ha sett at alle som besøker Pripyat går med målere som måler radioaktiviteten, å den kan gi utslag i byen der enda. Å den er vel et lite stykke fra selve verket. Hadde vært kult å vært der å sett. Har sittet noen timer å sett på bilder fra slik urban exploring. Fascinerende greier. Rart hvilken stemning enkelte får til å fange i bildene sine!
Ostnes Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Aldri ALDRI prøv å fjern en flekk i et dårlig ventilert rom med Iron-X. Åpne forøvrig aldri Iron-X i dårlig ventilerte rom. Har noen omkommet av å lukte på det stoffet før?
Kennethe34 Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Meget fornøyd med forbruket på lande vei [ Bilde ] Du tror det stemmer eller?
Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Aldri ALDRI prøv å fjern en flekk i et dårlig ventilert rom med Iron-X. Åpne forøvrig aldri Iron-X i dårlig ventilerte rom. Har noen omkommet av å lukte på det stoffet før? Hehe, det lukter ganske sterkt ja Setter seg i grunnen under der du har vaska bilen også så det lukter i noen dager etter du har vært der
hypah Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Meget fornøyd med forbruket på lande vei [ Bilde ] Hvorfor har du speedo fra bil med 4er?
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Noen som vet hvor jeg kan se Sons of Anarchy sesong 4 og utover med text? Evt at den plutselig befinner seg på min mækk?
Mantis Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Meget fornøyd med forbruket på lande vei [ Bilde ] Nå går vel dette på vakum i innsuget så vidt jeg vet, så om du slepper pedalen da eller står på tomgang så bruker den 0 bensin Forøvrig gjort unna årets julevask i dag
haybimmsen Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Meget fornøyd med forbruket på lande vei [ Bilde ] Du tror det stemmer eller? Haha! Nei det stemme ikke over hode men vêr litt ka det går i Vertfall Meget fornøyd med forbruket på lande vei [ Bilde ] Hvorfor har du speedo fra bil med 4er? Skal ikke vær det da er jo sekser org på dinna bilen med mindre der har vært bytta, å det vil sikkert si at e har blitt jævlig lurt bilen er i god stand, så skal ikke ha gått så veldig mye lengre enn det som står det Vertfall, ny motor er der med nå så Haha Mantis, stemme det, lureri
hypah Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Trodde at bil med sekser hadde speedo som gikk til 260 km/t det hadde ihvertfall 320n min ?
haybimmsen Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Mulig d, firer speedoene går ikke til 240, så e vet ikke heilt. Skal være rett speedo Vertfall bilen går aldri så fort heller, heldigvis Finnes det noe norsk nettside som har kompressor osv? Med nettprodukter som viser hva de har med priser?
M|Fjeld Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Er mange seksere som har blitt levert med speedo opptil 240, forrige min hadde det.
Anbefalte innlegg