Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det som er greit da er at du har ingen andre enn deg selv å takke :mrgreen:

Kan skylde på dårlige venner som drar meg med på slikt! Men i det store og hele er det kun jeg som har skylda ja ^^ Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å dra til Pripyat (byen som huset menneskene som jobbet på kjernekraftverket) har vært min drøm i flere år.. Er det ett sted jeg virkelig vil reise så er det dit. Vet man kan dra til Kiev og hoppe på en buss derfra, det er vel det eneste alternativet.

Har scannet nettet for absolutt alt av dokumentarer/bilder/videoer fra/om Pripyat. Jeg har en snål fascinasjon for forlatte samfunn. Tenkte å varme opp med en tur til Pyramiden på Svalbard, men man burde jo egentlig bare kjøre på og dra til Pripyat først som sist :wink:

Har lyst til det selv!

Har du sett disse bildene?

http://forums.filefront.com/s-t-l-k-e-r ... death.html

Det hadde vært utrolig spennende og fascinerende å dra til Chernobyl en gang, det å vandre rundt i en by som bare er forlatt. En kompis har vært i Pyramiden på Svalbard og det var vist en helt utrolig opplevelse..

Er det mulig å komme seg helt inntil verket da tro? Mener å ha sett at alle som besøker Pripyat går med målere som måler radioaktiviteten, å den kan gi utslag i byen der enda. Å den er vel et lite stykke fra selve verket.

Hadde vært kult å vært der å sett.

Har sittet noen timer å sett på bilder fra slik urban exploring. Fascinerende greier. Rart hvilken stemning enkelte får til å fange i bildene sine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri ALDRI prøv å fjern en flekk i et dårlig ventilert rom med Iron-X. Åpne forøvrig aldri Iron-X i dårlig ventilerte rom. Har noen omkommet av å lukte på det stoffet før?

Hehe, det lukter ganske sterkt ja :wink: Setter seg i grunnen under der du har vaska bilen også så det lukter i noen dager etter du har vært der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fornøyd med forbruket på lande vei :)

[ Bilde ]

Du tror det stemmer eller? :P

Haha! Nei det stemme ikke over hode :P men vêr litt ka det går i Vertfall :P

Meget fornøyd med forbruket på lande vei :)

[ Bilde ]

Hvorfor har du speedo fra bil med 4er?

Skal ikke vær det da :o er jo sekser org på dinna bilen :P med mindre der har vært bytta, å det vil sikkert si at e har blitt jævlig lurt :P bilen er i god stand, så skal ikke ha gått så veldig mye lengre enn det som står det Vertfall, ny motor er der med nå så :P

Haha Mantis, stemme det, lureri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...