Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at pakistanere kan gå under det samme som resten av verden, og det består vel stort sett av tullinger og gærninger, samt bimmersfolk ;)

Skrevet
Haha, for min del er jeg 28 og har sladdet rundt i snødekte og tomme gater i nesten timevis i kveld. :D Måtte jeg elske dette i 28 år til, amen.

Tro meg, det kommer du til å gjøre. :-) Har nå passert 40 og har vært ute å sladdet i to dager nå. :-)

Skrevet

Da erre julestemning her..huset er vasket.. ferdig innflyttet... pinnekjøtt med tilbehør til middag..mangler bare å få vasket bilen så kan man slappe av i to dager :)

Skrevet
Da erre julestemning her..huset er vasket.. ferdig innflyttet... pinnekjøtt med tilbehør til middag..mangler bare å få vasket bilen så kan man slappe av i to dager :)

Missunner deg den! Ribbe her i dag, men hadde helt klart foretrukket pinnekjøtt! :D

Skrevet

Vi skal ha andestek med kokte poteter, brunede poteter (pommes de terre danoises), rødkål, ripsgele, eplebiter, brun saus, potetgull og en skikkelig god Amarone rødvin.... nam-nam. Dette er en klassisk dansk julemiddag, men mange spiser fleskestek (ribbestek) eller kokt stortorsk. God Jul folkens... :)

Skrevet

Vi blir en halv battaljon i år, så alle munner må mettes med det de liker.. Men vi bruker og ha begge deler om vi bare er 4stk også :lol: Naboen kom med nissedrakt her nå, så da blir d oppdrag utpå kvelden ;)

Skrevet

Skulle gjerne tatt en kebab til middag i dag jeg, så kunne jeg hvertfall gått mett fra bordet.. Ikke noe særlig begeistret for julemat (generelt lite mat jeg er begeistret for da, det skal kanskje sies :P ). I tillegg er jeg syk, så matlysten er ikke på topp, så dette blir en fantastisk julaftenmiddag ;) Håper uansett alle får en fin dag, og at julenissen har funnet noe fint å gi dere :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...