Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, for min del er jeg 28 og har sladdet rundt i snødekte og tomme gater i nesten timevis i kveld. :D Måtte jeg elske dette i 28 år til, amen.

Tro meg, det kommer du til å gjøre. :-) Har nå passert 40 og har vært ute å sladdet i to dager nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da erre julestemning her..huset er vasket.. ferdig innflyttet... pinnekjøtt med tilbehør til middag..mangler bare å få vasket bilen så kan man slappe av i to dager :)

Missunner deg den! Ribbe her i dag, men hadde helt klart foretrukket pinnekjøtt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha andestek med kokte poteter, brunede poteter (pommes de terre danoises), rødkål, ripsgele, eplebiter, brun saus, potetgull og en skikkelig god Amarone rødvin.... nam-nam. Dette er en klassisk dansk julemiddag, men mange spiser fleskestek (ribbestek) eller kokt stortorsk. God Jul folkens... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne tatt en kebab til middag i dag jeg, så kunne jeg hvertfall gått mett fra bordet.. Ikke noe særlig begeistret for julemat (generelt lite mat jeg er begeistret for da, det skal kanskje sies :P ). I tillegg er jeg syk, så matlysten er ikke på topp, så dette blir en fantastisk julaftenmiddag ;) Håper uansett alle får en fin dag, og at julenissen har funnet noe fint å gi dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...