wicky124 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Du glemte pakistanere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 God Jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Tenker at pakistanere kan gå under det samme som resten av verden, og det består vel stort sett av tullinger og gærninger, samt bimmersfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Haha, for min del er jeg 28 og har sladdet rundt i snødekte og tomme gater i nesten timevis i kveld. Måtte jeg elske dette i 28 år til, amen. Tro meg, det kommer du til å gjøre. Har nå passert 40 og har vært ute å sladdet i to dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Ha en flott jul folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Da erre julestemning her..huset er vasket.. ferdig innflyttet... pinnekjøtt med tilbehør til middag..mangler bare å få vasket bilen så kan man slappe av i to dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Da erre julestemning her..huset er vasket.. ferdig innflyttet... pinnekjøtt med tilbehør til middag..mangler bare å få vasket bilen så kan man slappe av i to dager Missunner deg den! Ribbe her i dag, men hadde helt klart foretrukket pinnekjøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Vi skal ha begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Begge deler er ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Rømmegrøt og ribbe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Vi skal ha andestek med kokte poteter, brunede poteter (pommes de terre danoises), rødkål, ripsgele, eplebiter, brun saus, potetgull og en skikkelig god Amarone rødvin.... nam-nam. Dette er en klassisk dansk julemiddag, men mange spiser fleskestek (ribbestek) eller kokt stortorsk. God Jul folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Vi blir en halv battaljon i år, så alle munner må mettes med det de liker.. Men vi bruker og ha begge deler om vi bare er 4stk også Naboen kom med nissedrakt her nå, så da blir d oppdrag utpå kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 God Jul til alle dere på bimmers Blir både ribbe og pinnekjøtt her i huset, men spiser bare ribbe selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Skulle gjerne tatt en kebab til middag i dag jeg, så kunne jeg hvertfall gått mett fra bordet.. Ikke noe særlig begeistret for julemat (generelt lite mat jeg er begeistret for da, det skal kanskje sies ). I tillegg er jeg syk, så matlysten er ikke på topp, så dette blir en fantastisk julaftenmiddag Håper uansett alle får en fin dag, og at julenissen har funnet noe fint å gi dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 God jul folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg