Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Touringen er jo 525tds, så kommer til å ta en tur til TRF og få justert opp litt ;) bilen har gått over 270k nå, så kan hende turbo og intercooler er klare for utskiftning samtidig, eksos skal jeg tukle litt med selv så jeg får noe som matcher stuket den før iløpet av våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at vi er en gjeng som skal på hyttetur! av fire som har lappen, er alle fire uten bil. Ene vraka sin, andre tok toppakinga! Jeg har ikke skilta vinterbrakka, og har heller ikke vinterhjul til BMW'n som også må på teknisk pga. coiloversene. Den fjerde nøyer seg kun med lappen, men ikke bil.

Vi har fått fatt på èn fireseter, men trenger sårt enda en bil for å få plass til alle syv personene :) Derfor ville en bruk og kast bil vært helt ypperlig :wink:

hvor langt skal dere ?

Hemsedal! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touringen er jo 525tds, så kommer til å ta en tur til TRF og få justert opp litt ;) bilen har gått over 270k nå, så kan hende turbo og intercooler er klare for utskiftning samtidig, eksos skal jeg tukle litt med selv så jeg får noe som matcher stuket den før iløpet av våren :D

Hehehe, ja det er det ja! :P Men det skal vel være overkommelig å få litt mer ut av den motoren. Svogeren min hadde en E34 som var omprogramert, å den gikk ikke så aller verst den. ;) Ingen M5 selvsagt, men helt greit med tanke på hva den var. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn rart å ha åpent...ingen andre har åpent føler jeg..tomme veier til jobb idag var det også.. Begynte 08..sitte her til 16...Har åpent nyttårsaften også... "yeey"...

vær glad det ikke er så mye å gjøre du... I dag som de fleste vet er det ''den store byttedagen''. Det er slike dager man skulle hatt fri, når man jobber på kjøpesenteret... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte her tildlig i desember om å ta ut en feriedag i dag siden jeg har fri på turnusen i morgen. Men neida, satt opp på full dag idag pluss en ekstra time, i tillegg er jeg beordret på jobb i morgen på fridager min. Lite fornøyd nå kan dere tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...