Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Latterlig #-o Alt skal være så på død og pine miljøvennlig, selv om det går ut over sikkerheten til de ansatte, arbeidsforholdene og kundebehandlingen. Har ennå ikke sett de misfoster bilene her i distriktet, her er det gode gamle Caddyer og Berlingoer som leverer Post :)

Kommunen her i byen har gått riktig vei når de ha skiftet ut mange av sine små og mellomstore varebiler, disse er byttet i helt nye Caddy og Transportere med FSI bensinmotorer :) Da er man kvitt problemene som skapes ved småkjøring og den lokale luftforurensinga som har vært dieselmotorenes store svakhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig #-o Alt skal være så på død og pine miljøvennlig, selv om det går ut over sikkerheten til de ansatte, arbeidsforholdene og kundebehandlingen. Har ennå ikke sett de misfoster bilene her i distriktet, her er det gode gamle Caddyer og Berlingoer som leverer Post :)

Kommunen her i byen har gått riktig vei når de ha skiftet ut mange av sine små og mellomstore varebiler, disse er byttet i helt nye Caddy og Transportere med FSI bensinmotorer :) Da er man kvitt problemene som skapes ved småkjøring og den lokale luftforurensinga som har vært dieselmotorenes store svakhet.

"De spanske bilene tåler ikke frost..." Nei dette spør vi ikke om i forhandlingene? Men da setter vel bare posten opp fraktprisene igjen så innen kort tid er de på 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65020_10152385813845183_1171493558_n.jpg

God helg! Satt på dass da jeg hørte et helvetes leven. Håpte det kom fra naboen, men det gjorde det selvfølgelig ikke. Gikk på badet, og der møtte dette herlige synet meg. Ødelagt servant, dør og naturligvis speilen i seg selv. Veggfestene sitter fremdeles i veggen, så her blir det reklamasjon, da det må være speilet i seg selv som har kollapset.

Jævla Møkkaflis (Megaflis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! Satt på dass da jeg hørte et helvetes leven. Håpte det kom fra naboen, men det gjorde det selvfølgelig ikke. Gikk på badet, og der møtte dette herlige synet meg. Ødelagt servant, dør og naturligvis speilen i seg selv. Veggfestene sitter fremdeles i veggen, så her blir det reklamasjon, da det må være speilet i seg selv som har kollapset.

Jævla Møkkaflis (Megaflis)

Slikt kan skje alle leverandører, men ta kontakt med nærmeste Megaflis (helst der du kjøpte det, men regner med det er nærmeste) og fortell om skadene. Dette er helt klart en reklamasjon hvis speilet har løsnet fra sine fester, du skal også da få dekket de øvrige skadene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart de ikke har testet et mindre antall i de forholdene postbilene kommer opp i, før de bestiller. Det er så klassisk norge å komme i slike situasjoner..!

Hehehe... skikkelig Postmann Pat bil, men neida... slike latterlige fadeser er dessverre ikke et spesielt norsk fenomen. Her i Danmark har vi en nogenlunde tilsvarende sak, men med tog. DSB (som er den danske pendanten til NSB) kjøpte for 10 år siden et antall såkalte IC4 tog fra den italienske togprodusenten AnsaldoBreda. Disse togene er ennå ikke erklært driftssikre og de fikk senest i februar i år kjøreforbud av banestyrelsen pga alvorlige problemer med bremsene (styresystemet er ennå ikke ferdig testet av AnsaldoBreda). AnsaldoBreda bekrefter alle de fordommene man evt. måtte ha mot italiensk ingeniørkunst... helt håpløst... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

God helg! Satt på dass da jeg hørte et helvetes leven. Håpte det kom fra naboen, men det gjorde det selvfølgelig ikke. Gikk på badet, og der møtte dette herlige synet meg. Ødelagt servant, dør og naturligvis speilen i seg selv. Veggfestene sitter fremdeles i veggen, så her blir det reklamasjon, da det må være speilet i seg selv som har kollapset.

Jævla Møkkaflis (Megaflis)

Hehe! Hvor er det du sitter å driter? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta kontakt med de, ja. Jeg håper det ordner seg uten krangling og dramatikk. Har tatt bilder av dør, servant osv.

Slikt skal løse seg til kundens fordel, blir det problemer så si ifra :)

Det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

God helg! Satt på dass da jeg hørte et helvetes leven. Håpte det kom fra naboen, men det gjorde det selvfølgelig ikke. Gikk på badet, og der møtte dette herlige synet meg. Ødelagt servant, dør og naturligvis speilen i seg selv. Veggfestene sitter fremdeles i veggen, så her blir det reklamasjon, da det må være speilet i seg selv som har kollapset.

Jævla Møkkaflis (Megaflis)

Hehe! Hvor er det du sitter å driter? :P

På dass? Jeg har separat dass og bad! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...