Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det merkelige, er at i privat sektor,( jeg regner ikke posten som privat pga de lange røttene som offentlig) så måtte sannsynligvis beslutningstakeren i denne konkrete saken ha sluttet i jobben. De samme gjelder forsvaret etc.

Hvor man egentlig kan bli satt i hvilken som helst stilling, bare man har sjøkrigsskolen og vifter med ringen. Jeg har sluttet å bli sjokkert over inkompetansen hos forsvaret..

Det beste var når jeg var med på vernerunder, og ble bedt om å holde kjeft om alle manglene jeg såg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om kabelsangerne? jeg så i en eller annen gammel NRK-dokumentar.. Åååååååååå la kaaaaaaabelen gåååååååååååååå heeeeeeeeeeeeeeeeihååååååååååååååå. Ååååååå så legger vi ryggen i det, gutter! Heeeeeeeeeeihååååååååååååååå!

:lol:

!!!!

Jeg fant den! Norge Rundt! Gjør dere selv en tjeneste og se denne! Kan evt prøves neste gang dere gjør ett nødvendig uttak fra sparekontoen på lillerommet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om kabelsangerne? jeg så i en eller annen gammel NRK-dokumentar.. Åååååååååå la kaaaaaaabelen gåååååååååååååå heeeeeeeeeeeeeeeeihååååååååååååååå. Ååååååå så legger vi ryggen i det, gutter! Heeeeeeeeeeihååååååååååååååå!

:lol:

!!!!

Jeg fant den! Norge Rundt! Gjør dere selv en tjeneste og se denne! Kan evt prøves neste gang dere gjør ett nødvendig uttak fra sparekontoen på lillerommet :mrgreen:

Husker'n fra jeg var liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...