Hawkon88 Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Det merkelige, er at i privat sektor,( jeg regner ikke posten som privat pga de lange røttene som offentlig) så måtte sannsynligvis beslutningstakeren i denne konkrete saken ha sluttet i jobben. De samme gjelder forsvaret etc. Hvor man egentlig kan bli satt i hvilken som helst stilling, bare man har sjøkrigsskolen og vifter med ringen. Jeg har sluttet å bli sjokkert over inkompetansen hos forsvaret.. Det beste var når jeg var med på vernerunder, og ble bedt om å holde kjeft om alle manglene jeg såg..
awt Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Dagen derpå på jobb #den følelsen... Håper det var ironisk.
fish Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Dagen derpå på jobb #den følelsen... Håper det var ironisk. Hehe... Kan vel tenkes det.
Jordfræsar Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Dagen derpå på jobb #den følelsen... Håper det var ironisk. Hehe... Kan vel tenkes det. Var du ironisk nå?
fish Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Faen meg fyllesjuk enda...... Da er vi to. Men jeg er på jobb i tillegg da. Litt småskvetten i dag.
Jordfræsar Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Mye kosta skvettlappene dine fish? Og monteringa var rimelig rett frem?
316 Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Faen meg fyllesjuk enda...... Da er vi to. Men jeg er på jobb i tillegg da. Litt småskvetten i dag. Skvetten ja. Tror du jeg skvatt i dag når speilet knuste i 10 000 biter eller?
Nytern Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Minner meg om kabelsangerne? jeg så i en eller annen gammel NRK-dokumentar.. Åååååååååå la kaaaaaaabelen gåååååååååååååå heeeeeeeeeeeeeeeeihååååååååååååååå. Ååååååå så legger vi ryggen i det, gutter! Heeeeeeeeeeihååååååååååååååå! !!!! Jeg fant den! Norge Rundt! Gjør dere selv en tjeneste og se denne! Kan evt prøves neste gang dere gjør ett nødvendig uttak fra sparekontoen på lillerommet
Jordfræsar Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Minner meg om kabelsangerne? jeg så i en eller annen gammel NRK-dokumentar.. Åååååååååå la kaaaaaaabelen gåååååååååååååå heeeeeeeeeeeeeeeeihååååååååååååååå. Ååååååå så legger vi ryggen i det, gutter! Heeeeeeeeeeihååååååååååååååå! !!!! Jeg fant den! Norge Rundt! Gjør dere selv en tjeneste og se denne! Kan evt prøves neste gang dere gjør ett nødvendig uttak fra sparekontoen på lillerommet Husker'n fra jeg var liten!
fish Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Mye kosta skvettlappene dine fish? Og monteringa var rimelig rett frem? Mener det var rundt 350,- for paret. Enkelt og greit å montere.
Evenol Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Mye kosta skvettlappene dine fish? Og monteringa var rimelig rett frem? Mener det var rundt 350,- for paret. Enkelt og greit å montere. Fra hvor da? eBay? Vurderer å kjøpe dette når jeg kjøper meg en 1'er selv.
Anbefalte innlegg