Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Holder meg hjemme i kveld jeg og.. Jeg liker folk best i små grupper og aller helst i edru tilstand.

Jeg er ikke veldig sosial, men de få gangene jeg er ute på livet slår det meg at greia er å kakle høyere enn sidemannen. Da helst om trivielle temaer som kan få en til å fremstå som vellykket. Dvs penger, appleprodukter, facebook, twitter og den obligatoriske skitsnakkinga om folk som tilfeldigvis ikke er tilstede. Hva skjedde med å lytte til hverandre? Hva skjedde med å ikke kunne ha samtaler dypere enn ett halvveis pungtert barnebasseng fra Nille?

I det siste har jeg lurt på om jeg rettogslett ikke liker folk.

:oops::lol:

Ja, forresten! Jeg hadde en sykt snål Oslo-drøm i natt! Delvis om deg, wicky!

Drømte at jeg parkerte bilen min utenfor en bilxtra-butikk for så å gå meg så sykt vill når jeg prøvde å finne den igjen. Endte opp med at jeg ringte wicky. Han hadde seff ikke tid til å hjelpe meg, så jeg endte opp med å ta bakveien inn på en random Statoil-stasjon. Her fikk jeg av en svært sint dame beskjed om at det ikke var lov til å ta på veggene! :lol:

Bare for å nevne det, jeg leker med bindestreken i dag. Fikk beskjed om å bruke den mer, men jeg vet liksom ikke helt hvor den bør puttes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ihvertfall ikke "alene". :) Jeg er hos svigers nå for å bomme litt mat, og etter det bærer det hjem uten noen spesielle planer. :)

Edit: folk er oppskrytt!

Enig!

Noen spesiell grunn til at du tar det rolig i dag eller? Finnes det virkelig flere som bare velger å ikke "feire" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ihvertfall ikke "alene". :) Jeg er hos svigers nå for å bomme litt mat, og etter det bærer det hjem uten noen spesielle planer. :)

Edit: folk er oppskrytt!

Enig!

Noen spesiell grunn til at du tar det rolig i dag eller? Finnes det virkelig flere som bare velger å ikke "feire" :P

X3. Hjemme med foreldre og pusetassene. Gidder ikke denne festinga... ødelegger bare formen, og da blir det meningsløst å trene føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg hjemme i kveld jeg og.. Jeg liker folk best i små grupper og aller helst i edru tilstand.

Jeg er ikke veldig sosial, men de få gangene jeg er ute på livet slår det meg at greia er å kakle høyere enn sidemannen. Da helst om trivielle temaer som kan få en til å fremstå som vellykket. Dvs penger, appleprodukter, facebook, twitter og den obligatoriske skitsnakkinga om folk som tilfeldigvis ikke er tilstede. Hva skjedde med å lytte til hverandre? Hva skjedde med å ikke kunne ha samtaler dypere enn ett halvveis pungtert barnebasseng fra Nille?

I det siste har jeg lurt på om jeg rettogslett ikke liker folk.

:oops::lol:

Ja, forresten! Jeg hadde en sykt snål Oslo-drøm i natt! Delvis om deg, wicky!

Drømte at jeg parkerte bilen min utenfor en bilxtra-butikk for så å gå meg så sykt vill når jeg prøvde å finne den igjen. Endte opp med at jeg ringte wicky. Han hadde seff ikke tid til å hjelpe meg, så jeg endte opp med å ta bakveien inn på en random Statoil-stasjon. Her fikk jeg av en svært sint dame beskjed om at det ikke var lov til å ta på veggene! :lol:

Bare for å nevne det, jeg leker med bindestreken i dag. Fikk beskjed om å bruke den mer, men jeg vet liksom ikke helt hvor den bør puttes :wink:

haha bro ro ned a.. ikke drøm om meg..jeg er en gift mann! :lol:

Men jeg hadde nok hjulpet deg selvom jeg ikke hadde tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Fra 0 håp til plenty, fornuftige folk her altså! Da kan man gå inn i 2013 med litt trua på menneskeheten, ikke værst :wink:

wicky: Haha, tusentakk! Du får ta det som ett kompliment at du var den første jeg tenkte på når situasjonen skulle berges :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til følelsen, Wicky! :)

Du er hjemme ikveld du også?

Jess, med familien til dama :)

Skal ut og kjøre en kamerat og forloveden hans hjem etterpå. Det er det som skjer. Haha.

Like greit å holde seg edru nå som ungen kan ploppe ut når som helst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...