Nytern Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Holder meg hjemme i kveld jeg og.. Jeg liker folk best i små grupper og aller helst i edru tilstand. Jeg er ikke veldig sosial, men de få gangene jeg er ute på livet slår det meg at greia er å kakle høyere enn sidemannen. Da helst om trivielle temaer som kan få en til å fremstå som vellykket. Dvs penger, appleprodukter, facebook, twitter og den obligatoriske skitsnakkinga om folk som tilfeldigvis ikke er tilstede. Hva skjedde med å lytte til hverandre? Hva skjedde med å ikke kunne ha samtaler dypere enn ett halvveis pungtert barnebasseng fra Nille? I det siste har jeg lurt på om jeg rettogslett ikke liker folk. Ja, forresten! Jeg hadde en sykt snål Oslo-drøm i natt! Delvis om deg, wicky! Drømte at jeg parkerte bilen min utenfor en bilxtra-butikk for så å gå meg så sykt vill når jeg prøvde å finne den igjen. Endte opp med at jeg ringte wicky. Han hadde seff ikke tid til å hjelpe meg, så jeg endte opp med å ta bakveien inn på en random Statoil-stasjon. Her fikk jeg av en svært sint dame beskjed om at det ikke var lov til å ta på veggene! Bare for å nevne det, jeg leker med bindestreken i dag. Fikk beskjed om å bruke den mer, men jeg vet liksom ikke helt hvor den bør puttes
awt Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Dere er ihvertfall ikke "alene". Jeg er hos svigers nå for å bomme litt mat, og etter det bærer det hjem uten noen spesielle planer. Edit: folk er oppskrytt!
Nytern Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Dere er ihvertfall ikke "alene". Jeg er hos svigers nå for å bomme litt mat, og etter det bærer det hjem uten noen spesielle planer. Edit: folk er oppskrytt! Enig! Noen spesiell grunn til at du tar det rolig i dag eller? Finnes det virkelig flere som bare velger å ikke "feire"
haybimmsen Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Er 19 år å liker meg best som edru, så ikveld skal e opp til onkelen min å sende opp litt snåkjafs er nåkk litt lik deg nytern
awt Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Fruen er på jobb, så jeg er barnevakt, men jeg kunne nok fint plassert datteren vår hos besteforeldre om jeg hadde brydd meg. Så ja, det finnes flere.
NBCustom Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Dere er ihvertfall ikke "alene". Jeg er hos svigers nå for å bomme litt mat, og etter det bærer det hjem uten noen spesielle planer. Edit: folk er oppskrytt! Enig! Noen spesiell grunn til at du tar det rolig i dag eller? Finnes det virkelig flere som bare velger å ikke "feire" X3. Hjemme med foreldre og pusetassene. Gidder ikke denne festinga... ødelegger bare formen, og da blir det meningsløst å trene føler jeg.
janerik171187 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 ble rolig nyttår her og, skulle drekke men han vi skulle til dro brått til halden og jeg ekke helt i form så da blir det første alkoholfrie nyttår siden jeg begynte å drikke godt alkoholfritt nyttår folkens (får late som at det er juleberus i glassa )
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Holder meg hjemme i kveld jeg og.. Jeg liker folk best i små grupper og aller helst i edru tilstand. Jeg er ikke veldig sosial, men de få gangene jeg er ute på livet slår det meg at greia er å kakle høyere enn sidemannen. Da helst om trivielle temaer som kan få en til å fremstå som vellykket. Dvs penger, appleprodukter, facebook, twitter og den obligatoriske skitsnakkinga om folk som tilfeldigvis ikke er tilstede. Hva skjedde med å lytte til hverandre? Hva skjedde med å ikke kunne ha samtaler dypere enn ett halvveis pungtert barnebasseng fra Nille? I det siste har jeg lurt på om jeg rettogslett ikke liker folk. Ja, forresten! Jeg hadde en sykt snål Oslo-drøm i natt! Delvis om deg, wicky! Drømte at jeg parkerte bilen min utenfor en bilxtra-butikk for så å gå meg så sykt vill når jeg prøvde å finne den igjen. Endte opp med at jeg ringte wicky. Han hadde seff ikke tid til å hjelpe meg, så jeg endte opp med å ta bakveien inn på en random Statoil-stasjon. Her fikk jeg av en svært sint dame beskjed om at det ikke var lov til å ta på veggene! Bare for å nevne det, jeg leker med bindestreken i dag. Fikk beskjed om å bruke den mer, men jeg vet liksom ikke helt hvor den bør puttes haha bro ro ned a.. ikke drøm om meg..jeg er en gift mann! Men jeg hadde nok hjulpet deg selvom jeg ikke hadde tid
Nytern Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Wow! Fra 0 håp til plenty, fornuftige folk her altså! Da kan man gå inn i 2013 med litt trua på menneskeheten, ikke værst wicky: Haha, tusentakk! Du får ta det som ett kompliment at du var den første jeg tenkte på når situasjonen skulle berges
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 litt mer skeptisk til at du faktisk brukte en del av drømmen din på meg...ekling...
316 Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Hjemme nå, og edru! Hjemme fra svigermor og svigerfar, herlig kalkunmiddag. Tar meg et par kalde nå.
S.Hafsmo Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Er strandet på Las Palmas.. Tavla til begge fremdriftsmotorene eksploderte (nesten i fjeset på meg), så det tar sikkert noen dager før vi kan fortsette ferden til Afrika. Jaja.. Er vel ikke værste plassen å være stuck på nyttårsaften.
SofaKingFresh Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Kjenner til følelsen, Wicky! Du er hjemme ikveld du også? Jess, med familien til dama Skal ut og kjøre en kamerat og forloveden hans hjem etterpå. Det er det som skjer. Haha. Like greit å holde seg edru nå som ungen kan ploppe ut når som helst
Anbefalte innlegg