Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er på en måte feil motor i den da :P de e den motoren som e grymmest Vertfall :P gikk Vertfall unna når han justerte på sprutet når e kjørte, er sperra diff der også, må trykke inn klutchen når e kjørte om kring i byen, å den e så lav at an må passe seg får konmelokka:p e litt morsomt da :D deilig å kjøre turbo bil Vertfall, heilt syk ladelyd på den. Fikk lyst på en selv fjeld :P

Gromme biler ja :) Du får handle en da ;) Veldig lett å hente tåelig greit med hester utav de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på Nordlandsbanen minutt for minutt nå i 6,5 timer (fordelt over et par dager) og ankommer snart Mo i Rana. For meg som kommer fra Oslo og har bodd i Århus de siste 12 årene er naturen i denne landsdelen fantastisk flott. Saltfjellet blir spennende... elsker tog... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på Nordlandsbanen minutt for minutt nå i 6,5 timer (fordelt over et par dager) og ankommer snart Mo i Rana. For meg som kommer fra Oslo og har bodd i Århus de siste 12 årene er naturen i denne landsdelen fantastisk flott. Saltfjellet blir spennende... elsker tog... :)

Har jobbet på Nordlandsbanen i 6 år, fra a-å. Fantastiske mennesker, fantastisk natur. Savner å jobbe der... Alle de nye signalene som du sikkert la merke til ( :lol: ) har jeg satt opp, og koblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var gåen bensinpumpe på bilen. noen som har anelse om det er mye jobb å bytte?

bavaria skulle ha 8300kr får feilsøking, pumpa og bytting. hørtes noe småstivt ut men. nå vet ikke jeg hvor mye av dette som var feilsøking.

ser på gs bildeler at bare rep kit til pumpa kosta 3800kr :S syns det var mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var gåen bensinpumpe på bilen. noen som har anelse om det er mye jobb å bytte?

bavaria skulle ha 8300kr får feilsøking, pumpa og bytting. hørtes noe småstivt ut men. nå vet ikke jeg hvor mye av dette som var feilsøking.

ser på gs bildeler at bare rep kit til pumpa kosta 3800kr :S syns det var mye :P

Skal ikke si dette sikkert da, men sitter ikke pumpa på E90 i tanken? eller blander jeg alt for mye her nå? :P

isåfall blir det jo da fort dyrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...