Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jauda, e det nåke liv her på ein lørdag da? Masse nye brukere såg eg... Lenge siden eg har rota her inne ja...

Liv og liv fru Blom... det er nesten 200 online akkurat nå og det er egentlig ganske imponerende. Jeg husker da vi var 5-6 stk. online her inne på en tilfeldig lørdag kveld... administrator Gunnar, Hagenisse, Dr_S, moderator Nautiluz, undertegnede og et par andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste sjanse... 813000 Km, 1998, Mercedes-Benz W210 220 Diesel.... 12530 Kr. Dette er en kvalitetsbil som mest trolig venter på sin siste eier. 15 år gammel, original motor og drivverk... helt sikkert ganske mye rust, men stadig en fin bil. Vrakpanten er 2500 kroner... 10K å gå på... :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39017295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett bedre biler til lavere pris faktisk.. men den der blir nok solgt om ett par uker...

Klart, men som et relativt typisk eksempel på hva man kan forvente av en eldre MB er den aktuelle bilen ikke så dum. Man bør kunne få 10-15000 nogenlunde problemfrie kilometer ut av bilen (såfremt den kjører ok idag)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lager finn annonse til bilen min. Gjør rett og slett vondt i magen. Er jo bokstaveigtalt på samme nivå som et kjærlighetsbrudd. Tøffe saker å selge førstebilen sin altså :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... jeg klarer ikke å selge vår E46 etter 9 år... og den er bil nr. 25 eller noe i den duren. Jeg angrer ikke på at jeg solgte noen av mine tidligere biler, men et par av dem kunne gjerne ha stått foran huset idag... f.eks tre av Porschene (1981 928S, 1983 911 Carrera Coupé og 1985 944) samt Miata´en (1990 MX-5), E30´en (1987 E30 320i) og 205´en (1986 1,6 GTI)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...