Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å lager finn annonse til bilen min. Gjør rett og slett vondt i magen. Er jo bokstaveigtalt på samme nivå som et kjærlighetsbrudd. Tøffe saker å selge førstebilen sin altså :cry:

Jeg er suspandert fra finn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på KEP tidligere men er på KDP nå..

Vært her i senere tid eller?

Ok.

Jeg var innom rett før jul for å snike til meg julemat, men utenom det er det vel to og et halvt år siden jeg sist gikk ut av portene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neil Young er iallefall kongen av nachspielmusikk idag... låten "Ramada Inn" er fantastisk... og nesten 17 minutter lang. Enjoy... play it loud... :)

http://www.youtube.com/watch?v=O8qkDQ_QP8A

Og avslutte med denne?

Chris rea - Road to hell

Hehehe... spesielt 3:30... :)

Ellers har Chris Rea levert mye hyggelig... f.eks "On the Beach"...

En annen favoritt fra den samme tiden er Prefab Sprout... :)

Denne låten er forøvrig også fra den samme tiden (1986) og det er egentlig ganske utrolig... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man blir pårygget og karen som rygger på deg viser seg å være biloppretter.. er det da greit å unngå skademelding og la biloppretteren fikse dette på egenhånd?

Det er min situasjon nå. Bakdør er bulket inn, skjerm bulket inn og bakfanger riper på. Jeg vet fyren er dyktig og jobber i et seriøst firma. Har bare en dårlig feeling på at dette vil bli gjort i hu og hast på kveldstid. Mange vet at etter en hel arbeidsdag er kanskje ikke motivasjonen for medarbeid på topp og dermed slurving og snarveier. I tillegg er dette en 99-modell og kanskje ikke blandt de mest luksuriøse bilene der inne, så da er det kanskje enda lettere å slurve?

I tillegg er jeg kanskje litt konfliktsky og det gjør seg ikke i en sånn situasjon. Vil ikke lage noe oppstyr og dersom jeg kan stole på et skikkelig arbeid, så er det greit for min del. Vil nok ta lenger tid å skulle gå gjennom forsikringsselskaper og vente i flere måneder på ledig plass på et annet karosseriverksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo korrekt, men hva er best for min del her egentlig?

Har jo tro på at det blir gjort skikkelig når det er en mann med lang erfaring i bransjen.

Jeg har en rustflekk og litt bølgeblikk bak på bilen også.. er det rett av meg å spørre om han kan ta det i samme slengen også som en del av avtalen? Eventuelt gi meg en veldig god pris.. Alt i alt er det jo han som går ut som vinneren her. Han slipper unna med egenandel og tap av bonus.

Eneste delen jeg må ha ny er list på bakdøra, men det koster jo ikke så alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du liker denne også ;)

Moroa starter 3.25 (Ja prince kan å spille gitar) ;)

Prince er stor... og det var også Traveling Wilburys (Bob Dylan, George Harrison, Jeff Lynne, Roy Orbison og Tom Petty). Låten "While My Guitar Gently Weeps" er skrevet av George Harrison da han var en del av Beatles i 1968 og kom ut på det såkalte "White Album" det samme året. Eric Clapton spiller originalt sologitar, men Prince gjør jobben nesten bedre... :)

Her med Clapton som anfører... Paul McCartney på piano og Jeff Lynne samt Ringo Starr (Beatles) figurerer i bakgrunnen. Den unge mannen ved siden av Clapton er en ung Dhani Harrison... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mantis.

Skriv skademelding, og få takst fra forsikringsselskapet, eller et oppretterverksted som kan taksere for forsikringsselskapet. Deretter står du fritt til å velge hvem du vil skal fikse bilen. Eventuelt kan du putte pengene i egen lomme, og rette bilen selv.

Han som krasjet i deg, har en egenandel å forholde seg til, og jeg forstår ikke hvorfor du skal la han fikse skaden selv.. Du står da plutselig uten noen rettigheter dersom han ikke gjør en god nok jobb..

Seriøst firma eller ikke, spiller ingen rolle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...