Zibiri Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Sparer mye der Handla stroker 12" element, forsterker og spiller for ca 10-11k med frakt/moms der for et par år siden, samme pris i norge(bilradiospes.) var nesten 20k. Så sparer på det i forholdt til her Deilig og spille noe musikk så det blåser i nakkehåra av "trøkke"
wicky124 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Nå har styling kommet på E65 også.... why.... http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=39193180
Hawkon88 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Du som ødelegger så mange elementer. Det er en mulighet for at du enten ikke spiller de inn ordentlig, og/eller ikke har kraftig nok forsterker slik at for sterkeren ikke har kontroll..
mAZE Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Noen her inne som har lyst til å lage litt sangtekster? Eller kanskje har noe liggende som dere mangler musikk til? Send meg gjerne en pm da jeg skulle hatt en til å gjøre dette for meg....
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Da sitter man på jobb igjen gitt... noen som har noe spennende å by på i dag?
Julianv Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Samme her.. Synd jeg er tom for penger, vis ikke hadde jeg hatt noe å gjøre på
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Samme her prøver å få betalt for coilovere, men selgern var litt rar på paypal osv, så skal kjøpe fra noen andre istedet, er så mye enklere når frakt og alt ligger klart og det bare er å sette over penger med paypal, så er den halvveis i posten allerede
Stenbakken Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Helt enig med deg der, da blir alt så mye enklere med en gang Noen som har bestilt felger fra statene noen gang?
316 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Helt enig med deg der, da blir alt så mye enklere med en gang Noen som har bestilt felger fra statene noen gang? Gjennom firma, ikke alene!
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Bestilte fra en annen fyr jeg samme settet, 2 dollar dyrere, men 5 dollar billigere frakt Så da håper jeg han andre fyren kan fjerne kjøpet, så jeg slipper å kjøpe enda et sett
Kvasi Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Dere datanerder, nå har jeg to laptoper som har tatt selvmord liggende og begge er fulle av bilder og musikk jeg skulle hatt tak i. Vil det funke å kjøpe et eksternkabinett for 2,5" disker og smekke de inn så får jeg tak på det som er lagret?
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Ja, sålenge det ikke er harddisken som har kræsjet, så funker det fint
Stenbakken Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Så lenge de ikke har kræsjet så funker det ja, som Tzunami sier
Anbefalte innlegg