Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, creepy-vennlige, det høres ut som at du har noen gode historier her :)

Jeg har mange...

Var på rema1000 her, skulle ha Hamar julebrus, spør betjeningen (kar i 40åra) mens han lemper varer...Han stopper opp, tar av seg hanskene, og sier "Nei vettu hvaaa...da er du nok 1 uke for seeeent ute vettuuu! Vi gikk tom..men nååå vettu...nå skal jeg si deg noe hemmelig altså... (legger hånd på skuldern min) Du kan gå over gaten her...litt borti her er det en grønn-aktig butikk...jeg hører rykter om at de har no sånt som du er ute etter..for jeg er jo enig...hamar brusen er jo best uansett"... Så gikk jeg til kassa, betalte varene og hun i kassa var overhyggelig "ja nå blir det jo middaaag, oi dette så godt ut, dette skal jeg prøve blablabla"....

Jeg ble satt ut...og dro hjem og satte meg i volvoen og hørte på pakistansk musikk drithøyt, henta s-klassen, kjøpte meg kebab og la meg tidlig den kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene mine er også sånne. "Hei. Hvordan går det? :) :) :) :) Det er sol i dag :) :)" Med litt overly attached girlfriend smil strødd på topp.

Ofte forstår jeg meg ikke helt på hvorfor de er dødsglad hele tiden, men nordmenn er jo over gjennomsnittet glade etter min erfaring :P

Ene naboen som jeg randomely treffer på hele tiden har kjøpt seg Golf med 2,0TDi motor. Du bare så at han gleda seg til å fortelle om bilen! "Den sparker godt..." Også sukkern fornøyd med et smil. Hahaha, elsker sånt :D

Litt kult at alle her, etter 10 år i bygget, vet at jeg er bilinteressert og prøver å starte bilsamtale uten at de nødvendigvis kan noe om bil selv :) Eller, stryk det, det er jævlig kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en del kule biler her i garasjen...E65, F01, nye c-klasse coupe, svær ny Landcruiser... Alle er glade i å prate... Jeg er ikke vant til at naboer/forbipasserende sier hei/starter en samtale etter over 1år på grønland, omgitt av småkriminelle aper som tror de eier fortauet når de står der og røyker shitten sin... På grønland gikk man forbi naboene i trappa og begge parter unngikk kontakt...Her på lillestrøm stopper dem opp og hilser og smiler og ler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, fikk et øyeblikk her hvor jeg innså at bilen min er utdatert i forhold til dagens trafikkbilde.

Digg å være så fattig i et så rikt land, haha (snakker for meg selv nå!) :P

Jeg gleder meg bare HELT LATTERLIG MYE til sola skinner igjen og snøen har smeltet bort. Blir så kanondeilig å ta ut CRXen igjen - la den få litt frisk luft enn den innestengte garasjestanken fra slaps og skitt...

Frisk vårluft, skyklar himmel, babes i lite klær... GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, creepy-vennlige, det høres ut som at du har noen gode historier her :)

Jeg har mange...

Var på rema1000 her, skulle ha Hamar julebrus, spør betjeningen (kar i 40åra) mens han lemper varer...Han stopper opp, tar av seg hanskene, og sier "Nei vettu hvaaa...da er du nok 1 uke for seeeent ute vettuuu! Vi gikk tom..men nååå vettu...nå skal jeg si deg noe hemmelig altså... (legger hånd på skuldern min) Du kan gå over gaten her...litt borti her er det en grønn-aktig butikk...jeg hører rykter om at de har no sånt som du er ute etter..for jeg er jo enig...hamar brusen er jo best uansett"... Så gikk jeg til kassa, betalte varene og hun i kassa var overhyggelig "ja nå blir det jo middaaag, oi dette så godt ut, dette skal jeg prøve blablabla"....

Jeg ble satt ut...og dro hjem og satte meg i volvoen og hørte på pakistansk musikk drithøyt, henta s-klassen, kjøpte meg kebab og la meg tidlig den kvelden...

Haha, det blir fort mer personlig å bo utenfor Oslo/sentrumsområder. Synes det er koselig jeg, minner meg om hjemlandet (Marokko) og de fleste land utenfor Norge. Der man kan sette seg ned på bussen/toget og fremmede begynner å prate til deg og det er helt naturlig. Er et kjent fenomen at i Oslo (noen sier Norge generelt) så er det slik at folk liker å holde for seg selv. Og at hvis folk blir snakket til plutselig i gaten så møter de først med usikkerhet og skepsis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Audi B5? Dama har en A4 1,6 1998 modell som hopper noe sinnsykt når man girer kjapt, som at girkassefestene/motorfestene er helt løse. La meg en kjapp tur under bilen for en stund siden og sjekket, og alle virket relativt faste og hele. Tips??

(Hater Audi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeit macht frei... det er igjennom hardt arbeid og flid vi lever her oppe i det pietistiske nord. Det er den samme holdningen som gjør seg gjeldende i alle primært germanske og anglesaksiske land (Tyskland, Nederland, Storbritania, USA og Skandinavia). Familien og venner er viktig, men ikke så veldig mye mer viktig enn en god jobb og gode kolleger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeit macht frei... det er igjennom hardt arbeid og flid vi lever her oppe i det pietistiske nord. Det er den samme holdningen som gjør seg gjeldende i alle primært germanske og anglesaksiske land (Tyskland, Nederland, Storbritania, USA og Skandinavia). Familien og venner er viktig, men ikke så veldig mye mer viktig enn en god jobb og gode kolleger.

øøøh.....okey?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeit macht frei... det er igjennom hardt arbeid og flid vi lever her oppe i det pietistiske nord. Det er den samme holdningen som gjør seg gjeldende i alle primært germanske og anglesaksiske land (Tyskland, Nederland, Storbritania, USA og Skandinavia). Familien og venner er viktig, men ikke så veldig mye mer viktig enn en god jobb og gode kolleger.

øøøh.....okey?

Jeg glemte å quote... det var et svar til hermanoo90... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeit macht frei... det er igjennom hardt arbeid og flid vi lever her oppe i det pietistiske nord. Det er den samme holdningen som gjør seg gjeldende i alle primært germanske og anglesaksiske land (Tyskland, Nederland, Storbritania, USA og Skandinavia). Familien og venner er viktig, men ikke så veldig mye mer viktig enn en god jobb og gode kolleger.

øøøh.....okey?

Jeg glemte å quote... det var et svar til hermanoo90... :)

Forstår men vil du sammenligne tendensene i sentrum Oslo for eksempel med London, New York, Amsterdam osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm Wicky.. Lille-innvandrer... Lille-wicky...hmmm...

Nei uff...får holde meg til s-klassen istedet...Da ser folk bare stygt på meg...bedre....

Men har merka at folk er LITT for vennlige her i område vi bor....nesten creepy-vennlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeit macht frei... det er igjennom hardt arbeid og flid vi lever her oppe i det pietistiske nord. Det er den samme holdningen som gjør seg gjeldende i alle primært germanske og anglesaksiske land (Tyskland, Nederland, Storbritania, USA og Skandinavia). Familien og venner er viktig, men ikke så veldig mye mer viktig enn en god jobb og gode kolleger.

øøøh.....okey?

Jeg glemte å quote... det var et svar til hermanoo90... :)

Ett spørsmål, må du du bruke fremmedord i hvert innlegg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...