Jordfræsar Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal. Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker.
FredrikE24 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal. Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker. Oslo sportslager vis a vis torggata som kan ski, er hvertfall her de jeg kjenner som fort legger igjen 60 000,- i slengen på skiutstyr går..
Kvasi Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal. Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker. Oslo sportslager vis a vis torggata som kan ski, er hvertfall her de jeg kjenner som fort legger igjen 60 000,- i slengen på skiutstyr går.. Ligger de ikke faktisk pr definisjon i torggata, men har inngang i ei tverrgate ca tredje etter youngstorvet? Altså ca vis a vis råkk og rålls. Hvis Oslo ser ut ca som jeg husker det..
koll Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Dersom dere vet hvilket skiutstyr dere skal handle, vil jeg anbefale sport-canrad.com. Kun top utstyrt og gode priser. Sparte 3000,- siste jeg handlet nye ski derifra
ehrnst Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 I Oslo har vi flere gode sportsbutikker fortsatt, selv om XXL er representert. Anton, oslo sportslager, Jesting sport mfl. sistnevnte er nok rimeligere enn de andre. er du helt anal på støvler så er vel Surefoot stedet du skal gå
fish Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Hmm.. Det var dumt å logge seg inn på Netthandelen.no..
FredrikE24 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal. Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker. Oslo sportslager vis a vis torggata som kan ski, er hvertfall her de jeg kjenner som fort legger igjen 60 000,- i slengen på skiutstyr går.. Ligger de ikke faktisk pr definisjon i torggata, men har inngang i ei tverrgate ca tredje etter youngstorvet? Altså ca vis a vis råkk og rålls. Hvis Oslo ser ut ca som jeg husker det.. Selve butikken ligger litt i torggata og litt i denne tverrgata alt ettersom hvilken avdeling du er på. Kan tenkes at alpint-avdelingen ligger i torggata! mja ligger vel på 3dje kvartalet fra youngstorget i vestlig retning om jeg husker riktig(mot elvebakken vgs(der jeg gikk på skole en gang) og jacob kirke og hausmannsgate.
VegarVS Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 På tide å lete etter en nr 2 bil igjen , å jeg har veldig lyst på bmw. Aller helst E30! Behøver ikke å være 6-sylindere! Noen som vet om noen i grei stand?
Kjexx Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Bmw M1 @ topgear. Clarkson har vel aldri pratet så godt om noe.
Thewiz Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 BMWLÆRLING, har du handlet deg sykkel allerede ? For 2013 sesongen?
VegarVS Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 BMWLÆRLING, har du handlet deg sykkel allerede ? For 2013 sesongen? Nei dessverre! Her er det unge og hos som står for dør
Kvasi Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 [ Bilde ] Jeg kjørte fabrikkny E30 325 IX i -89, lovlig, så joda jeg husker godt vindsussveiv.. Det skulle btw ingenting til før den sveiva i E30 knakk så de fikk man bytta på garanti ganske lenge..
Mattae Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 hatt elektriske vinduer i alt av biler siden jeg var 2-3 år forbanna irriterende på jobb med caddyene med manuelle vinduer(som forsåvidt bare er et par år gamle). har innkjøringsporter rundt forbi så må rulle vindu helt opp og ned hver gang... heldigvis ikke så ofte jeg kjører rundt på anlegget men.
Anbefalte innlegg