Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal.

Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg ;)

Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal.

Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg ;)

Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker.

Oslo sportslager vis a vis torggata som kan ski, er hvertfall her de jeg kjenner som fort legger igjen 60 000,- i slengen på skiutstyr går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal.

Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg ;)

Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker.

Oslo sportslager vis a vis torggata som kan ski, er hvertfall her de jeg kjenner som fort legger igjen 60 000,- i slengen på skiutstyr går..

Ligger de ikke faktisk pr definisjon i torggata, men har inngang i ei tverrgate ca tredje etter youngstorvet? Altså ca vis a vis råkk og rålls.

Hvis Oslo ser ut ca som jeg husker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo har vi flere gode sportsbutikker fortsatt, selv om XXL er representert.

Anton, oslo sportslager, Jesting sport mfl. sistnevnte er nok rimeligere enn de andre.

er du helt anal på støvler så er vel Surefoot stedet du skal gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal.

Hemsedal er bra det å. Var selv i kvitfjell i helgen. Herlig anlegg ;)

Edit: Hvilke butikker i Oslo kan alpinsko? Og har bra utvalg i forskjellige varianter, tenker på lest og flex og merker.

Oslo sportslager vis a vis torggata som kan ski, er hvertfall her de jeg kjenner som fort legger igjen 60 000,- i slengen på skiutstyr går..

Ligger de ikke faktisk pr definisjon i torggata, men har inngang i ei tverrgate ca tredje etter youngstorvet? Altså ca vis a vis råkk og rålls.

Hvis Oslo ser ut ca som jeg husker det..

Selve butikken ligger litt i torggata og litt i denne tverrgata alt ettersom hvilken avdeling du er på. Kan tenkes at alpint-avdelingen ligger i torggata! mja ligger vel på 3dje kvartalet fra youngstorget i vestlig retning om jeg husker riktig(mot elvebakken vgs(der jeg gikk på skole en gang) og jacob kirke og hausmannsgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt elektriske vinduer i alt av biler siden jeg var 2-3 år :P

forbanna irriterende på jobb med caddyene med manuelle vinduer(som forsåvidt bare er et par år gamle). har innkjøringsporter rundt forbi så må rulle vindu helt opp og ned hver gang...

heldigvis ikke så ofte jeg kjører rundt på anlegget men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...