Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

332i med ispigg var planen :)

Skal du?

Planen var å bruke Banebilen ( Nissan 300zx ) men etter vi hadde ut motoren i helgen å bytta turbo så fyrer den ikke :(

Så ser ut til at ispigga blir flytta over på 540`n.. men skal nok bli like morro det 8)

Gøy :) Får du den høy nok da?

Hehe. Det var der da ;) ikke no coilovers på den desverre, så håper jeg får fyra Banebilen i helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt elektriske vinduer i alt av biler siden jeg var 2-3 år :P

forbanna irriterende på jobb med caddyene med manuelle vinduer(som forsåvidt bare er et par år gamle). har innkjøringsporter rundt forbi så må rulle vindu helt opp og ned hver gang...

heldigvis ikke så ofte jeg kjører rundt på anlegget men.

Ganske imponerende det der. :)

De Caddyene ble levert helt uten vinduer bak. Så var det en ansatt som rygget borti en annen bil rett etter de hadde kommet, og skrev derfor RUH på at det var nesten umulig å se skikkelig når man rygget ettersom de manglet vinduer. Alle Caddyene rett inn til Møller for bytte av dører til dører vinduer i. Veldig billig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som jeg tror er største caddyen på jobb. Har riktignok vinduer, men med full bil er det ikke mye man ser ut bakruta uansett.. Jeg har INGEN problemer med å rygge med den. Speila er "store som tinntallerkner" som det heter i eventyret og fantastiske å rygge med. Hadde også blokkert bakrute på vanen vi hadde i russetia, vi rygga ikke borti en eneste ting. Jeg bruker omtrent bare sidespeilene når jeg rygger selv i bmw'en, og har enda ikke rygga på noe.. Bare man legger seg for vane å rygge med speil, ikke snu seg rundt som en stor andel av befolkningen gjør, så er det ingen problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nektet bilen å starte med -20 blå ute. På med stilongs og buss til jobb.

Volvoen tok også kvelden..idag tidlig... nekta å starte i minus 22... stått ute siden kl 15 igår... Men var nok strøm der..tror glødepluggene begynner å bli dårlige...Femmern fyra med engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt problemer med det tidligere. Ikke første gang det er -20 her. Lurer på hva det kan være. Motorsymbolet lyste gult. Men det virket som den nesten ville starte. Nå skal det sies at det er bare kvart tank på bilen (ca 20 liter) og at det nettopp har vært nesten 0 grader. Bilen er også bruktimportert fra Tyskland. Ikke sikker den er satt opp med "vinterpakke"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt problemer med det tidligere. Ikke første gang det er -20 her. Lurer på hva det kan være. Motorsymbolet lyste gult. Men det virket som den nesten ville starte. Nå skal det sies at det er bare kvart tank på bilen (ca 20 liter) og at det nettopp har vært nesten 0 grader. Bilen er også bruktimportert fra Tyskland. Ikke sikker den er satt opp med "vinterpakke"?

garantert et par dårlige glødeplugger, du får fram med multimeteret og måle om du har jord på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt problemer med det tidligere. Ikke første gang det er -20 her. Lurer på hva det kan være. Motorsymbolet lyste gult. Men det virket som den nesten ville starte. Nå skal det sies at det er bare kvart tank på bilen (ca 20 liter) og at det nettopp har vært nesten 0 grader. Bilen er også bruktimportert fra Tyskland. Ikke sikker den er satt opp med "vinterpakke"?

garantert et par dårlige glødeplugger, du får fram med multimenet og måle om du har jord på de

Tyske biler har sjelden vinterpakke ja.

Kost på deg ei defapakke md motorvarmer og vedlikeholdslader, verdt hver ei krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt elektriske vinduer i alt av biler siden jeg var 2-3 år :P

forbanna irriterende på jobb med caddyene med manuelle vinduer(som forsåvidt bare er et par år gamle). har innkjøringsporter rundt forbi så må rulle vindu helt opp og ned hver gang...

heldigvis ikke så ofte jeg kjører rundt på anlegget men.

Haha! Vi har det jammen meg gått i dette landet :P First world problems sier bare jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...