Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en sånn nøkkel for å bytte ut casen på min nøkkel på E39'en, men fikk bare byttet gummien.

Det er bare et skall med et uslipt nøkkelblad, er ingen innmat i den nøkkelen. Men om du kun tenker på å få slipt den opp slik at den passer og fungerer (?) i E36 låsene så skal det vel være mulig? :D

Skrevet
Kjøpte en sånn nøkkel for å bytte ut casen på min nøkkel på E39'en, men fikk bare byttet gummien.

Det er bare et skall med et uslipt nøkkelblad, er ingen innmat i den nøkkelen. Men om du kun tenker på å få slipt den opp slik at den passer og fungerer (?) i E36 låsene så skal det vel være mulig? :D

Ja, hadde tenkt å få den til å fungere også da. Hva trenger jeg da? Chip inne i nøkkelen selvfølgelig, men hva slags modul i bilen? Må da være mulig å få kjøpt dette og koblet til hjernen.

Eventuelt bare kjøpe en sånn nøkkel og slipe om fra originalnøkkelen og bruke i dør / tenning.

Skrevet
Langt er det fra oslo til göteborg? 3 timer?

Banker du nedover på lappgrensa så skal det gå forholdsvis radig!

Snitter du på 120km/t fra Oslo Sentrum når du dit på 2 timer og 40 min

To timer og ett kvarter fra Lambertseter til Göteborg, men det avhenger litt av hvor man starter å slutte å måle.

Jeg skulle videre til Danmark, så var jo ikke inne i sentrum. Kan ikke si at man anbefaler den hastigheten, men alt går på solfylte sommer morgener 8)

Skrevet

Det er absolutt kvalifisert til lav km. Synd Sunny ruster som ut av et svarte helvette.

EDIT: Hadde en sunny siom bruksbil et års tid, seriøst den mest driftsikre bilen jeg har hatt. Den tåler _ALT_.

Skrevet

e30 86mod på 173 ;)

Jeg mener at hvis kilometerstanden er under 10 000km pr år, så er den relativt lav. Det må selvsagt stå i stil til modell, en e36m3 fra 92 med 200 på telleren, vil jeg ikke si har lav km..

Skrevet
e30 86mod på 173 ;)

Jeg mener at hvis kilometerstanden er under 10 000km pr år, så er den relativt lav. Det må selvsagt stå i stil til modell, en e36m3 fra 92 med 200 på telleren, vil jeg ikke si har lav km..

Poeng til deg! =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...