316 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Skjønner hva dere mener. Tastetrykk unna å bestille sommerfelger og coilovers til Minien nå, som jeg i utgangspunktet prøver å selge... SMART!
Robkill Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 ebay har sånn mtp økonomi og det å svi av penger på bil Ebay har lurt meg for mange kroner! Dum side, hvertfall om man kjeder seg på jobb osv.
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Var det mens jeg svidde av de værste summene på 523'n selv, men jobbet litt ved sidenav da.. men merker at jeg må skjerpe meg, for det er ikke sunt
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 ebay har sånn mtp økonomi og det å svi av penger på bil Ebay har lurt meg for mange kroner! Dum side, hvertfall om man kjeder seg på jobb osv. Copy that!!! kjedeshoppe
scoot Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Var det mens jeg svidde av de værste summene på 523'n selv, men jobbet litt ved sidenav da.. men merker at jeg må skjerpe meg, for det er ikke sunt Jeg ser i allefall ikke noen tendens til at BSU eller Sparekontoen vokser noe særlig mens jeg eier BMW i allefall +1 @ Robkill
CareTaker Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Ebay er enkelt og greit FARLIG! Men slipper å ha ødelagte duppeditter i /på bilen da....
ingard Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Jeg skulle virkelig hatt et skistativ til min e34 til helga 8-10. feb. Ikke noen her som tilfeldigvis kunne lånt meg et i Trondheim eller vet om noe univarsalgreier som ikke er for dyrt. Takk!
Stenbakken Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 jiihoo Da har mann runnet 12 timer på jobb idag Og mere skal det bli
spruddel Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Noen som har Autocad og litt blocker der?Kunne trengt en blocktegning med stort sett de fleste symboler man bruker ved tegning av elektriske skjemaer, styrestrøm og hovedstrøm osv. Fant ikke noe på nettet. Kjekt med en tegning som har alt tenkte jeg. Noen som har?
VegarVS Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Hehe, har bremselufter på luft som gjør jobben.. Bare lurer på om det er vanskelig å bytte den.. Sent from my iPhone using Tapatalk
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Noen som har Autocad og litt blocker der?Kunne trengt en blocktegning med stort sett de fleste symboler man bruker ved tegning av elektriske skjemaer, styrestrøm og hovedstrøm osv. Fant ikke noe på nettet. Kjekt med en tegning som har alt tenkte jeg. Noen som har? E har pc-shematic der e tegne elektro skjemaer mine på da Hva skal du tegne ?
Robkill Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 ebay har sånn mtp økonomi og det å svi av penger på bil Ebay har lurt meg for mange kroner! Dum side, hvertfall om man kjeder seg på jobb osv. Copy that!!! kjedeshoppe Da har jeg bestilt deler til Porscha fra Tyskland, England og USA! Ebay hadde "godsakene"
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 visste jeg det ikke godt det ikke er lenge til lønn! (... å faen, den kom forrige fredag den...)
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 finne ikke så mange godsaker til min e.. ebay e en dårlig plass for e36
Anbefalte innlegg