flonoen Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 I stedet for å krangle som noen små hissige pusekatter på nettet, så ordner dere opp på skikkelig mannfolk-vis, med en omgang gt5 online!
Kvasi Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 I stedet for å krangle som noen små hissige pusekatter på nettet, så ordner dere opp på skikkelig mannfolk-vis, med en omgang gt5 online! Jepp, count me in.. Rommet heter?
noekult Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Så filmen The Transporter her i stad, en ganske bra film synes jeg med en sort E38 i hovedrollen. Skikkelig bilfilm med biljakter og mye breisladding, irriterte meg dog over at noen ganger hadde bilen comfortstoler og andre ganger ikke, noen ganger hadde den ryggesensor og andre ikke samt at da den går i lufta så er det en E32 Synd han gikk over til Audi i oppfølgeren, den filmen er totalt uinteressant Det er ikke så veldig lenge siden jeg så disse filmene for første gang, og må si jeg ble ganske skuffet. Tror jeg var noen år for sent ute. Så (den franske) Taxi-filmen for en liten stund siden også, og jeg er ganske sikker på jeg digget den filmen. Den var ikke så tøff nå lengre.. I den ene scenen i Transporter 3 (eller var det 2?) der de kjører inni skauen ser man tydelig at de spoler, og slikt irriterer meg. Det er forøvrig kommet serie av Transporter også, ligger en 10-12 episoder på nett. Elsker både franske Taxi og Transporter filmene, men har blitt skuffet over mange filmer som jeg så som yngre og elsket og har sett om igjen ett tiår etter. Spesielt favoritter fra barndommen, gidder nå ikke å ødelegge illusjonen/fine minnene og styrer unna å se dem igjen For mye mangel på logikk og plott! Transporter har jeg ikke sett på dritlenge, DVDene samler støv... Men de ekte biljaktscenene med Evoer og gamle Mercer i Taxi kommer jeg neppe til å gå lei Får alltid sykt lyst på Evo etter Taxi 2 samt A8 etter Transport 2! Suger å bli stadig mer moden, blir tøffere og tøffere å bli imponert av filmer...
awt Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Selve biljaktene gjør somregel jobben (med unntak av den nevnte tydelige spolingen), det er resten av filmen(e) som suger. Jeg er forøvrig veldig svak for Gone in 60 seconds (den "nye"), den er tøff! Den nye The Italian Job er også tøff forsåvidt, mens den gamle originale er elendig.
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Suger å bli stadig mer moden, blir tøffere og tøffere å bli imponert av filmer... Derfor har jeg slutta å dra på kino, laster heller ned filmer. Om den er dårlig har jeg spart meg for de små kronene
flonoen Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 I stedet for å krangle som noen små hissige pusekatter på nettet, så ordner dere opp på skikkelig mannfolk-vis, med en omgang gt5 online! Jepp, count me in.. Rommet heter? "Ringen"! Skal kicke ut noen!
Kjexx Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Selve biljaktene gjør somregel jobben (med unntak av den nevnte tydelige spolingen), det er resten av filmen(e) som suger. Jeg er forøvrig veldig svak for Gone in 60 seconds (den "nye"), den er tøff! Den nye The Italian Job er også tøff forsåvidt, mens den gamle originale er elendig. Biljaktene i gamle olsenbanden! Ler hver gang jeg ser det der, den svette musikken og viner i dekka på grusen. Hehe
noekult Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Det er jeg helt enig i, men 100K for et par sko er stadig helt latterlig. Relativt. Jeg kjøpte Armani-jakke til 7300 kr. nå i vinter. Det tilsvarer rundt 120.000 pakistanske rupees. Det får du 3 stk splitter nye motorsykler for i Pakistan. Gjennomsnittsarbeideren tjener mindre enn 500 NOK pr. måned der. Så, for å ta variablene over: jakka mi koster helt ubegripelig mye penger for pakistanere flest (mer enn årslønna deres!), men min lommebok og sosiale omgangskrets i Norge reagerer ikke nevneverdig (og jeg hadde jo ønsket meg en kvalitetsjakke i flere år etter mange vintere i billigjakker). Så, seriøst, hva er problemet? Jeg skjønner det ærlig talt ikke.
Kjexx Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Tror jeg skal ta mc lappen i år.. Savner å cruise mc..
flonoen Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Så for 2500nok får man altså en flett ny motorsykkel i pakistan? Ikke moped, ikke scooter, ikke tråsykkel med dedikert pakistaner til å tråkke pedalene på bagasjebrettet, men motorsykkel. Tviler.
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Så filmen The Transporter her i stad, en ganske bra film synes jeg med en sort E38 i hovedrollen. Skikkelig bilfilm med biljakter og mye breisladding, irriterte meg dog over at noen ganger hadde bilen comfortstoler og andre ganger ikke, noen ganger hadde den ryggesensor og andre ikke samt at da den går i lufta så er det en E32 De kunne jo ikke sprenge den eneste 750i'en i verden med originalmontert 6-trinnskasse vettu. Dog kunne de jo sikkert funnet en E38.
noekult Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Jeg får min dose MC på Pakistan-ferier Savna å kjøre 2-hjuling i flere år (hadde Monkey Bike 50 cc i 2008), og her kan jo du kjøre uten lappen I morgen blir det nok skyklar himmel og 20 varmegrader her i Lahore igjen, så jeg tror jeg skal stå opp sent i morgen, spise frokost i hagen og kjøre en tur Jaaa, har det jævlig fint her Vi har en Honda 75cc (tror jeg?) som tjenerne bruker - holder i massevis til mitt bruk Flonoen: 40.000 Rs. for en Pak Hero (kinaprodusert); http://www.pakhero.com/main_productRang ... cycle.html En i familien min kjøpte akkurat en, ble selv satt ut av prisen. Man får ny Daihatsu Cuore til under 40.000 kr. også... Edit: 45.000 Rs. var det. Med dagens kurs blir det 2.550 NOK. Edit 2: Vaskeekte Honda og Yamaha 70cc koster rundt 5000 NOK her.
flonoen Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 1000cc er motorsykkel. 750+ er mellomklasse og 600 lettsykkel. Alt under er moped.
noekult Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 1000cc er motorsykkel. 750+ er mellomklasse og 600 lettsykkel. Alt under er moped. Okey. Bensin koster 6 kr. litern btw. På en slik motorsykkel kan du kjøre Oslo - Trondheim til 60 kr...
flonoen Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Skal du putte "motorsykkelen" i bagasjen, fly til lahore, fylle tanken, pakke ned igjen "motorsykkelen", fly hjem igjen, og kjøre til trondheim? Like greit å fylle for 15kr/l på en skikkelig sykkel, og heller kose seg på turen?
Anbefalte innlegg