Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bahhh.. Sitter på jobb sammen med verdens drygeste person! Skravla går i ett sett hele forbanna tiden! :evil:

Så vet han jo at jeg liker E30.. Å han hadde E30 for lenge siden.. Det var en slik 320i. Altså en av værstingene med 6 sylindre å greier! Og ikke nok med det, men den hadde innsprøytning fra en slik 325i! Var visst dødelige greier, å alle som hadde prøvd den var livredd for å kjøre den, for den gikk så fælt.. Med diffsperre og greier og greier..

Nevnte forsiktig at jeg hadde en likedan bil bare med 2,8 liter, kvasskam, porta topp, større dyser osv osv, men det hadde ingen betydning med de modifikasjonene. For den 320'en.. DEN var vill den! #-o#-o

Att det er mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, kan prøve å fore han med vafler.. :P

Vi får vafler hver fredag, men da holdt han et lite foredrag om at det kunne han ikke spise, fordi at spiserøret var for trangt.. Og en del detaljer rundt det jeg absolutt ikke hadde noe kjempebehov for å vite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, kan prøve å fore han med vafler.. :P

Vi får vafler hver fredag, men da holdt han et lite foredrag om at det kunne han ikke spise, fordi at spiserøret var for trangt.. Og en del detaljer rundt det jeg absolutt ikke hadde noe kjempebehov for å vite :P

Haha. Typisk!

Da kan du spørre om spiserøret påvirker lengden han kan strekke ut tungen. Når han strekker ut tungen til maks, klinker du han i underkjeven :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk med slike bedrevitere -.-

Ja, ikke sant? :P Haha

Hehehehe, kan prøve å fore han med vafler.. :P

Vi får vafler hver fredag, men da holdt han et lite foredrag om at det kunne han ikke spise, fordi at spiserøret var for trangt.. Og en del detaljer rundt det jeg absolutt ikke hadde noe kjempebehov for å vite :P

Haha. Typisk!

Da kan du spørre om spiserøret påvirker lengden han kan strekke ut tungen. Når han strekker ut tungen til maks, klinker du han i underkjeven :D

Hahahaha, hadde vært gøy å prøvd! :D

Nei, klarer å blokkere ørene ganske bra, så skal nok klare meg. Rart han aldri tar hintet når han snakker og snakker heeeeele tiden, å jeg sier ikke ett eneste ord tilbake å virker totalt uinteressert :P

Menmen.. Fram til klokka 19.00 i dag, og 07.00 til 19.00 i morra, så er jeg fri han vertfall! :P:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahhh.. Sitter på jobb sammen med verdens drygeste person! Skravla går i ett sett hele forbanna tiden! :evil:

Så vet han jo at jeg liker E30.. Å han hadde E30 for lenge siden.. Det var en slik 320i. Altså en av værstingene med 6 sylindre å greier! Og ikke nok med det, men den hadde innsprøytning fra en slik 325i! Var visst dødelige greier, å alle som hadde prøvd den var livredd for å kjøre den, for den gikk så fælt.. Med diffsperre og greier og greier..

Nevnte forsiktig at jeg hadde en likedan bil bare med 2,8 liter, kvasskam, porta topp, større dyser osv osv, men det hadde ingen betydning med de modifikasjonene. For den 320'en.. DEN var vill den! #-o#-o

Att det er mulig..

Hehe, kjenne litt igjen Ditta der.. "Den som hadde sekser å greier" haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve biljaktene gjør somregel jobben (med unntak av den nevnte tydelige spolingen), det er resten av filmen(e) som suger. :D

Jeg er forøvrig veldig svak for Gone in 60 seconds (den "nye"), den er tøff!

Den nye The Italian Job er også tøff forsåvidt, mens den gamle originale er elendig.

Biljaktene i gamle olsenbanden! Ler hver gang jeg ser det der, den svette musikken og viner i dekka på grusen. Hehe

Ang hvining i dekkene..

Er det slik at de i USA kjører på dekk som alltid hviner mot asfalten? Eller er det faktisk lagt til slike lyder i serier og filmer?

Se Sopranos, Wire, Weeds og en haug med andre filmer serier... Om de bare snur bilen i en innkjørsel e,l hviner det i dekkene hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...