Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Som beskrevet over her, så er det viktigste å ha et godt kosthold, før man tar _tilskudd_.

Da har man også en referanse til hvor godt produktene virker.

Det er _ikke_ jo mer tilskudd jo bedre, da leveren skal håndtere alt du putter i deg. Det meste av tilskuddene er syntetiske, og er harde for leveren i store doser. Du bør derfor være oppmerksom på at mange av disse "vidunder produktene" som lover noe, ofte inneholder både kreatin og andre stoffer, vitaminer og det som er.

Det er da totalinntaket som er viktig å forholde seg til.

Når jeg var aktiv styrkeløfter, endret jeg bare et produkt om gangen, nettopp for å vite i hvilken grad og hvordan stoffet påvirket kroppen min. Alt var forholdsvis nøye kalkulert.

På generelt grunnlag anbefaler jeg gymgrossisten. Gode priser, god kvalitet på produktene (disse tingene henger ofte sammen) og kjapp levering. Selv pleier jeg å bestille mye i slengen for mest mulig rabbatt, og av sikkert 30 000,- over 10-15 leveringer, har de enda ikke levert feil, og etter 2-4dager.

Proteinfabrikken, har mye gode produkter, men det sier seg selv at det til syvende og sist er kundene som må betale for at de bruker så mye penger på markedsføring..

Sånn generelt sett, hvorfor ønsker du å ta whey-protein?

Når det kommer til Kreatin, er det ikke alle som får noe særlig utbytte av dette, og da er det viktig å vite om det gjelder deg eller ikke.

Det er KUN monohydrat som har dokumentert effekt. Krealkyn etc. er bare spinnoff produkter.

BCAA anbefales på generelt grunnlag.

Jeg vet ikke om jeg faktisk trenger proteiner. Men mistenker det.

Er veldig småspist. Legger veldig lett på meg, så muskler har greit potensiale der.

Spiser ikke junk. Eneste jeg spiser av kjøtt er litt kyllingfilet eller renskåret biff.

Evt. Karbonadedeig. Så er jeg laktoseintolerant.

Spiser mye potet, kålrabi og brokkoli. Spiser ikke smør, dressinger, majones etc

Forsåvidt sunt kosthold. Alt fra bunnen av. Men det blir mye karbohydrater og kanskje litt lite protein.

Det som fristet var at det skulle hjelpe på muskelmassen, fettforbrennende, hjelpe utholdenhet under trening og dekke proteinbehovet.

Trener hardt. Ripped" så vil gjerne få i meg alt jeg har behov for eller som kan hjelpe litt på utmattelse, musklenes gjenoppbyggelse etter trening. Om musklene blir litt større av produktene i tillegg, går det helt fint! :D

Takker for mange gode svar, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er det viktigste uansett, er og spise MYE, så legger du på deg.

Jeg vet ikke hvor mye du veier, men du skal ligge på 1,5-2g protein per KG på kroppen.

Og du bør ligge godt over på kcal inntaket i forhold til det du forbrenner på en dag.

Det som kan være fint er og skaffe seg en god oversikt over hvilke typer mat som er best på protein.

Hvilke typer mat er det mye kcal i og jobbe seg ut fra det.

Spis MYE... det kan ikke bli sagt for mye

Klarer du det i 2 uker, og virkelig spise mye, for en 6 ganger om dagen, trene ordentlig og ha godt protein inntak, så ser du hvor mye maten har og si for treningen sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bil.aftenposten.no/bil/Den-neste ... 37513.html

Tenkte med en gang at dette blir triste saker, samarbeid med toyota liksom? :S

Men med litt ettertanke tror jeg det kan bli veldig spennende, mye av dagens biler, design motorer osv er resultater av samarbeid mellom forskjellige merker, og om dette skal bli oppstandelsen til supra, så har jeg virkelig troen på at de skal gjøre en innsats for at det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bil.aftenposten.no/bil/Den-neste-sportsbilen-fra-BMW-kan-bli-en-Toyota-37513.html

Tenkte med en gang at dette blir triste saker, samarbeid med toyota liksom? :S

Men med litt ettertanke tror jeg det kan bli veldig spennende, mye av dagens biler, design motorer osv er resultater av samarbeid mellom forskjellige merker, og om dette skal bli oppstandelsen til supra, så har jeg virkelig troen på at de skal gjøre en innsats for at det blir bra!

http://www.leftlanenews.com/bmw-toyota- ... s-car.html

Tja, dette kan jo bli spennende :) !

Toyota har jo bygget Supra, Corolla AE86 og MR2(spesielt mk1).

Sammen så kanskje BMW klarer å lage en ordentlig sportsbil igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zjnq282u9fqb015cr3r1.jpg

vw93c7f3k2o1hp5hdb8h.jpg

d7cnvbogzv6dpaxuvnja.jpg

Sideskjerm,sidespeil,stag i forstilling,fanger foran, lykt, tåkelys, støtfanger fester, stålplate foran, rammevangen..

blir morro å se hva resultatet blir..foreløpig durer jeg rundt i en 2013 Citroen C3... verdens ekleste bil med ekstra stor frontrute og HELT elendige dekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bil.aftenposten.no/bil/Den-neste-sportsbilen-fra-BMW-kan-bli-en-Toyota-37513.html

Tenkte med en gang at dette blir triste saker, samarbeid med toyota liksom? :S

Men med litt ettertanke tror jeg det kan bli veldig spennende, mye av dagens biler, design motorer osv er resultater av samarbeid mellom forskjellige merker, og om dette skal bli oppstandelsen til supra, så har jeg virkelig troen på at de skal gjøre en innsats for at det blir bra!

http://www.leftlanenews.com/bmw-toyota- ... s-car.html

Tja, dette kan jo bli spennende :) !

Toyota har jo bygget Supra, Corolla AE86 og MR2(spesielt mk1).

Sammen så kanskje BMW klarer å lage en ordentlig sportsbil igjen :wink:

Må ikke glemme deres nyeste artigsak, GT86 :)

26312121025599961600x1060.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme deres nyeste artigsak, GT86 :)

[ Bilde ]

Ja, den som fikk meg til å tenke i den positive retningen ;)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Sideskjerm,sidespeil,stag i forstilling,fanger foran, lykt, tåkelys, støtfanger fester, stålplate foran, rammevangen..

blir morro å se hva resultatet blir..foreløpig durer jeg rundt i en 2013 Citroen C3... verdens ekleste bil med ekstra stor frontrute og HELT elendige dekk...

Kjedelig :/ hva var det som skjedde? i går da eller? mtp snøen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...