Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan er det og frakte en motor fra oslo? Noen som gjør det? evt noen firma ellerno? Bor i Larvik :)

Eek Transport, kostet meg 1500,- å sende en motor fra bærum til mo i rana :) Hentet hjemme hos meg og levert på døra til kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det og frakte en motor fra oslo? Noen som gjør det? evt noen firma ellerno? Bor i Larvik :)

Eek Transport, kostet meg 1500,- å sende en motor fra bærum til mo i rana :) Hentet hjemme hos meg og levert på døra til kjøper :)

Utrolig billig, mtp at det er bring posten norge som eier Eek. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det og frakte en motor fra oslo? Noen som gjør det? evt noen firma ellerno? Bor i Larvik :)

Eek Transport, kostet meg 1500,- å sende en motor fra bærum til mo i rana :) Hentet hjemme hos meg og levert på døra til kjøper :)

1500?! det var jo ganske rimelig! men, dem skulle vell samme vei da? ;)

Ved vanlig Transport av no slikt ligger vell prisen på rundt 450,- timen + evt kilometer / Bom

Med mindre man ordner no avtalte priser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det og frakte en motor fra oslo? Noen som gjør det? evt noen firma ellerno? Bor i Larvik :)

Eek Transport, kostet meg 1500,- å sende en motor fra bærum til mo i rana :) Hentet hjemme hos meg og levert på døra til kjøper :)

1500?! det var jo ganske rimelig! men, dem skulle vell samme vei da? ;)

Ved vanlig Transport av no slikt ligger vell prisen på rundt 450,- timen + evt kilometer / Bom

Med mindre man ordner no avtalte priser ;)

Du bommer. Du tenker på hva det koster å leie bil fra Tf'en eller liknende budbil du.

Eek har dessuten ikke egne biler lenger nord enn til Steinkjer. Så det har ikke noe med at de skal samme vei. Husker ikke hvem de sender med nordover fra Trd/stkj. Muligens bruker de hurtigruta/Nor-lines fra Trd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ! da ligger prisen på det .

Kjører på TSèn av å til hvis jeg har tid til overs etter Leveringa mi.. da kjører jeg på 456,- i timen uten km.. 418 + 4.70 per km..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, billig det.

Men så kjører jeg som regel ganske full bil da, å jeg klager ikke på at jeg får mere en 50 spenn for å frakte noe rundt i Oslo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk ass, har nettopp kasta bort 300 spenn på CCFL ringer som IKKE passa....så finner jeg et CCFL kit som er laget for Depo lyktene til E39.... grrreat -_-

Og forresten! Hvis noen lurer på om Fekzen er en real type og la programmere/chippe bilen din så kan jeg røpe at maken til service har jeg aldri fått.

Sendte hjernen min til han på Torsdag forrige uke, i går hadde han postet den og jeg har den i morgen. Utrolig bra kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...