Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du klusser med kontonummeret ditt, så blir det vanskelig for de å gjette seg frem til hva det er... Bare et tips, kjøpt av noen på bimmers før som skriver som en gris, så posten har måttet gjette! :P

Skrevet

jeg har lenge brukt taptalk - den vanlige på min mobil (iphone) og det syns jeg er gull, og verdt mye mer enn det koster :) hvertfall for meg. bruker det hverdag. I en hektisk hverdag, går det kjappere enn pc, og enkelt å lese trådene en følger med på via mobil. Eneste jeg kommer på som er rævva er at søke funksjonen er ikke i nærheten av hva du får på pc / nettleser.

kjøpte taptalk 2, beregnet for ios (tror jeg), det var bare rævva IMO

Skrevet

Bruker det hele tiden når jeg ikke er foran pc'en.

Lastet ned før det kostet riktignok, så har egentlig aldri betalt for det, tror jeg... :-k

Skrevet

Ok. Da kjøper jeg det!

Lurte egentlig bare fordi at sist jeg hadde tenkt å laste det ned, var det nesten bare negative omtaler på app store. Men ser det er flere her som bruker det nå.

Skrevet

Jeg heller betalte ikke for det, men betalte for å kunne uplode ubegrensa med bilder, ved bruk av deres server :)

316: du browser forumet hundre ganger bedre på en mobil, med tapatalk

Skrevet

Så det sto kjøpt på taptalk inne på google play her også, aldri betalt for den men lasta ned når det kom long time ago....husker jeg syntes det var plunder så bruker fortsatt chrome gitt, funker fjell :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...