316 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Fy faen, kommer til å bli helt sjef med de felgene her!
-Erik- Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Fy faen, kommer til å bli helt sjef med de felgene her! [ Bilde ] Bestilt felger og senk? Trodde du skulle selge, men det der så utvilsomt bra ut!!
316 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Kjører vel på ila februar eller mars. Prøver å selge ja, men gir faen i det snart! Får se hva servicen på fredag koster, kanskje jeg får bestilt fortere!!
Kjexx Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Spraytan? Hørt om melanotan og brun å blid? Jada, men overdreven melanotan bruk fører til en gulerotfarge. Ikke brun.
SofaKingFresh Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Ekkelt at dere to gutter vet om sånt...
316 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Nattpatruljen på MAX nå. En BMW E34 vinrød med BBS krysseikfelger i politijakt fra Østfold, noen som kjenner seg igjen?
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Ekkelt at dere to gutter vet om sånt... Selvom jeg ikke bruker dette selv på noen måte er det ikke vanskelig å se andre som bruker melanotan og overdreven soling. Når du ser det hvite dunfjonet i ansiktet på en person på grunn av brunfargen, man er overdrevent brun selv på vinterstid og man går rundt som en lysende gulrot. Ikke mye pent.. En venninde har brukt dette greiene i lang tid og kan ikke si at det overhodet er noe pent..
scoot Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Håhåhåhå for en dag. Fått tilbake hjernen til dieselpurka i dag, fikk den inn i bilen og tuta meg en tur. Gud så deilig med litt mer moment på bunn, slik at jeg slipper å gire så forferdelig mye. Herlig I tillegg fikk jeg bytta veivhusventilasjon, kasta på EGR bypass og bytta olja. Glad jeg bytta veivhusventilasjon, det gamle filteret var IKKE pent.
knut_olestad Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Det er her det skjer: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kri ... 76859.html
M|Fjeld Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kri ... 76859.html Mannen var sikkert tørst på melk, men var da ikke nødvendig \åstjele en hel melkebil? Edit: der var visst knut først
haybimmsen Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Håhåhåhå for en dag.Fått tilbake hjernen til dieselpurka i dag, fikk den inn i bilen og tuta meg en tur. Gud så deilig med litt mer moment på bunn, slik at jeg slipper å gire så forferdelig mye. Herlig I tillegg fikk jeg bytta veivhusventilasjon, kasta på EGR bypass og bytta olja. Glad jeg bytta veivhusventilasjon, det gamle filteret var IKKE pent. Hvordan er det det funker den bypass funksjonen ?
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Håhåhåhå for en dag.Fått tilbake hjernen til dieselpurka i dag, fikk den inn i bilen og tuta meg en tur. Gud så deilig med litt mer moment på bunn, slik at jeg slipper å gire så forferdelig mye. Herlig I tillegg fikk jeg bytta veivhusventilasjon, kasta på EGR bypass og bytta olja. Glad jeg bytta veivhusventilasjon, det gamle filteret var IKKE pent. Kan tro det hjalp ja!
knut_olestad Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/krim/mann-stjal-tines-melkebil-og-kjoerte-som-en-gal-3976859.htmlMannen var sikkert tørst på melk, men var da ikke nødvendig \åstjele en hel melkebil? Edit: der var visst knut først Har flere bekjente med små barn som er på vei til skolen på det tidspunktet der, er sykt flax at ingen av dem befant seg der akkurat da..
M|Fjeld Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Sant, ble ganske satt ut av kjøringen når jeg så på.. Feil vei i rundkjøringa og mostatt fil inn i tunnelen med et 20 tonns vogntog
Anbefalte innlegg