Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ekkelt at dere to gutter vet om sånt... :)

Selvom jeg ikke bruker dette selv på noen måte er det ikke vanskelig å se andre som bruker melanotan og overdreven soling.

Når du ser det hvite dunfjonet i ansiktet på en person på grunn av brunfargen, man er overdrevent brun selv på vinterstid og man går rundt som en lysende gulrot. Ikke mye pent..

En venninde har brukt dette greiene i lang tid og kan ikke si at det overhodet er noe pent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhåhåhå for en dag.

Fått tilbake hjernen til dieselpurka i dag, fikk den inn i bilen og tuta meg en tur. Gud så deilig med litt mer moment på bunn, slik at jeg slipper å gire så forferdelig mye. Herlig :mrgreen:

I tillegg fikk jeg bytta veivhusventilasjon, kasta på EGR bypass og bytta olja.

Glad jeg bytta veivhusventilasjon, det gamle filteret var IKKE pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhåhåhå for en dag.

Fått tilbake hjernen til dieselpurka i dag, fikk den inn i bilen og tuta meg en tur. Gud så deilig med litt mer moment på bunn, slik at jeg slipper å gire så forferdelig mye. Herlig :mrgreen:

I tillegg fikk jeg bytta veivhusventilasjon, kasta på EGR bypass og bytta olja.

Glad jeg bytta veivhusventilasjon, det gamle filteret var IKKE pent.

Hvordan er det det funker den bypass funksjonen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhåhåhå for en dag.

Fått tilbake hjernen til dieselpurka i dag, fikk den inn i bilen og tuta meg en tur. Gud så deilig med litt mer moment på bunn, slik at jeg slipper å gire så forferdelig mye. Herlig :mrgreen:

I tillegg fikk jeg bytta veivhusventilasjon, kasta på EGR bypass og bytta olja.

Glad jeg bytta veivhusventilasjon, det gamle filteret var IKKE pent.

Kan tro det hjalp ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/krim/mann-stjal-tines-melkebil-og-kjoerte-som-en-gal-3976859.html

Mannen var sikkert tørst på melk, men var da ikke nødvendig \åstjele en hel melkebil? :P

Edit: der var visst knut først :P

Har flere bekjente med små barn som er på vei til skolen på det tidspunktet der, er sykt flax at ingen av dem befant seg der akkurat da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...