Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Og samsung s3 er dritt...var masse galt med softwaren på min, leverte den tilbake, fikk ny, masse dritt med den også! Låser seg, treffer feil taster hele tiden, slår seg av, appene funker ikke som de skal...

Og hermano...e30 din skal ripes opp..bare vent...

hahahaha One love brother <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og samsung s3 er dritt...var masse galt med softwaren på min, leverte den tilbake, fikk ny, masse dritt med den også! Låser seg, treffer feil taster hele tiden, slår seg av, appene funker ikke som de skal...

Og hermano...e30 din skal ripes opp..bare vent...

hahahaha One love brother <3

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra Jæger i dag. Reparasjon kom på ca 24.000,-. De skal skifte alle ventilfjærene + toppdeksel.

Forrige reparasjon var panorama-soltaket, ca 20.000,- :shock:

hva med å reklamere på skaden?

Bilen er fra 2007 samtidig som det er import, så det går nok ikke. Surt å punge ut 45.000,- på to verksteds turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg oppdatere min gamle Lumia 710 til Windows Phone 7.8... :)

Fornøyd med Lumia? Har veldig lyst på en 920, det som taler litt imot er vekta, ikke at det gjør så veldig mye. Men så får man jo nesten samme mobilen i 820, minus induksjonslading (som man kan få ved å bytte deksel), og litt dårligere skjerm (mindre oppløsning). Men taztet litt på en 820 i dag, og merket ikke noe som helst til at skjermen var dårligere enn "normen". En tjommi kjøpte 720 for en stund siden, og han er iallefall nøgd :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg unna Lumia 920. Jobber i en mobilbutikk og selger disse, og neste alle vi har solgt har det vært problemer med. De som faktisk fungerer, dem fungerer fint, er bra telefoner, men software messig er de fremdeles i start-stadiet og måler seg IKKE opp mot android eller IOS. Er ikke bare i vår butikk dette er tilfelle, har snakket med flere mobilforhandlere som har opplevd det samme, at 920 fra nokia har svært mange problemer. Veldig ofte er det problemer microsoft knyttet og nokia har ingen løsninger og ber oss henvende oss til microsoft osv ++++

Gå for en Iphone eller en Android telefon =)

Dette hørte jeg også i flere butikker da jeg undersøkte markedet for snart et år siden. Den gangen var det iht. salgsrepresentantene bare problemer med Lumia 710 og 800 modellene. Jeg kjøpte allikevel to stk. Lumia 710 og har aldri angret på dette. Tvert i mot egentlig. Jeg har hatt mobiltelefoner i 25 år, men ingen har vært like stabile og driftsikre som Lumia 710. WP 7,0 har vært utrolig elegant og smidig i bruk. Jeg krysser fingrene for at versjon 7,8 er like stabil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Fredrik, du er en av få som har vært så heldige :P

Hmmm... ikke oppløftende. Er du sikker på at du ikke blander med Windows Phone 8,0 modellene. De er vesentlig mer avanserte og bygger på en annen arkitektur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke syke folk!!! En som faktisk elsker bilen sin... :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QBjj_Czs0A

Haha tenk hvis den bilen blir totalvrak engang. Må vel begraves i hagen med gravstøtte.

Vi har forresten en 59 modell boble gravlagt i hagen der jeg vokste opp. :) men den mangler gravstøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At wp8 har barnesykdommer må man jo rekne med. Sikkert heller ikke stort Nokia kan gjøre med det. Samsung gidder jeg ikke, har aldri fått noe godt brukerinntrykk av de. Fine specs, men for meg stopper det der. Enig i det med batteritid though, den er jo ikke særlig imponerende på verken 820 eller 920.

Iphone har jeg, så det gidder jeg ikke igjen. Kjempetelefon, men forandring fryder. Og sist men ikke minst, ingen kan nekte for at gul/rød lumia 920 er 10^38 ganger freshere enn kjipe samsunger og sonyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke syke folk!!! En som faktisk elsker bilen sin... :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QBjj_Czs0A

Haha tenk hvis den bilen blir totalvrak engang. Må vel begraves i hagen med gravstøtte.

Vi har forresten en 59 modell boble gravlagt i hagen der jeg vokste opp. :) men den mangler gravstøtte.

Hehe, ja, kan kommer nok til å oppleve tidenes kjærlighetssorg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...