Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har Peiling på XBMC her?

Jeg får ikke lyd på noen av filmene mine sålenge de er i dvd format der.

Det rare er at det er lyd i menyen på filmen men når jeg trykker på play så kommer bare en høy og bråkete konstant "Skurrelyd"

På alle MKV filer går det helt fint.

Noen som har en ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen begynner å opparbeide seg noen fiender her på forumet nå... Legger ut bilde av Wicky i E30, bryter betalt taushet ovenfor meg... :evil:

hva skjer her a!?

Hermanoo som ypper seg... Prøver å brøle blant de store løvene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen begynner å opparbeide seg noen fiender her på forumet nå... Legger ut bilde av Wicky i E30, bryter betalt taushet ovenfor meg... :evil:

hva skjer her a!?

Hermanoo som ypper seg... Prøver å brøle blant de store løvene...

Hvis dere er løver så er Wicky ''scar'' med bling i øret :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel!? Hvor står det at de er fra kasakhstan?? Ikke skjedde det i Oslo heller...?

Kanskje du skal ta deg en bolle og klippe og lime noe fra wikipedia om hvor sloss-villige innvandrere er?!

For alt jeg vet så kunne de to der fint være trøndere....noen ganger bæsjer du bare oppover din egen rygg as fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel!? Hvor står det at de er fra kasakhstan?? Ikke skjedde det i Oslo heller...?

Kanskje du skal ta deg en bolle og klippe og lime noe fra wikipedia om hvor sloss-villige innvandrere er?!

For alt jeg vet så kunne de to der fint være trøndere....noen ganger bæsjer du bare oppover din egen rygg as fredrik.

Oj.... det var da svært så hissig du er idag da. Jeg aner ikke om disse gutta er fra Kasakhstan, men jeg vet at de ofte løser selv mindre uenigheter med slåsskamper på de kanter. Jeg synes også at klærne kamphanene har på seg ser typisk østeuropeiske ut eller enda mer fremmede. Jeg mener å huske at Lørenskog ikke er så langt fra Oslo. Nei vent... Lørenskog grenser til Oslo og er under 2 Km fra Stovner... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...