Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takk jørgen og spruddel.. :)

Du kan også fint gjøre det selv, bare sette seg inn ting først. Strøm er ikke så vanskelig :P Joda er ofte lurt å la en elektrikker gjøre det, men har man litt erfaring med slikt fra før er det meget enkelt å gjøre selv også.. Ikke helt etter regelverket, men går så fint så..

Just the way i like it. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jørgen og spruddel.. :)

Du kan også fint gjøre det selv, bare sette seg inn ting først. Strøm er ikke så vanskelig :P Joda er ofte lurt å la en elektrikker gjøre det, men har man litt erfaring med slikt fra før er det meget enkelt å gjøre selv også.. Ikke helt etter regelverket, men går så fint så..

Just the way i like it. :)

Får jeg spørre om hvorfor du ønsker å bytte til kombivern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev jo at jeg også minnet mistenkelig om en slik forumbruker forleden dag, Fredrik90. Ser du han plutselig overalt nå?

Du føler deg truffet ja....Har i den siste tiden registrert en del likheter mellom ett par tre medlemer som ikke har så lang fartstid her inne. Mye like formuleringer, måte å skrive på osv når jeg går innleggene nærmere i sømmene. De hakker på samme personer, når den ene logger ut så logger den andre på osv :wink:

Noe foregår det i allfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det enkelte brukere her inne som har vært her litt for lenge med de samme bidragene, og bør innvilges litt ferie - evt. fratas tastaturet så de får litt gangsyn ;) Gamle medlemmer gidder ikke si ifra lenger, mens friske øyne sier ting som de er.

Hva er det som foregår? Flere som har registrert seg for å sverte deg? :P

Alle er jo imot fredrik 90 vet du. Når den samme personen krangler med absolutt alle, er det selvfølgelig alle andre det er noe i veien med. Lunta er like kort som antall centimeter på strømpelessen nedi arendal :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...