Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Liten film fra henting av 1-eren. :)

Kult! :D

Vurderte å gjøre det samme på tur til E30meet i fjor sommer, men fant ut at jeg ikke hadde store nokk minnekort.. :P Hvor store trenger man for å få til såpass lange timelapser?

Litt sent svar, men men. :D

Jeg filmer i 720P, og med et 32gb kort holder dette til rundt syv timer. Vet ikke hvor lenge vi filmet, men minnekortet ble ikke fullt. Rundt Kristiansand gikk vi tom for strøm, og gadd aldri å bytte batterier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, husker faktisk at det et år gikk en motaksjon. Husker ikke nøyaktig hva det var siden slikt bryr meg fint lite... Men nå må vi huske at vi har jo diverse teit som movember og adventsbarten og diverse annet.. Movember er jo noe kreft greier vel? (Jeg kan ikke gro skikkelig bart, så har ikke giddi å sette meg inni det)

Forresten. Redigerte et bilde for en kar på et e28 forum... Bare en rask redigering, så ikke helt perfekt, men dere forstår idéen.. Funderer på å gjøre det selv på mine felger.. yay og nay?

2uo3pl1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, husker faktisk at det et år gikk en motaksjon. Husker ikke nøyaktig hva det var siden slikt bryr meg fint lite... Men nå må vi huske at vi har jo diverse teit som movember og adventsbarten og diverse annet.. Movember er jo noe kreft greier vel? (Jeg kan ikke gro skikkelig bart, så har ikke giddi å sette meg inni det)

Forresten. Redigerte et bilde for en kar på et e28 forum... Bare en rask redigering, så ikke helt perfekt, men dere forstår idéen.. Funderer på å gjøre det selv på mine felger.. yay og nay?

[ Bilde ]

Yay!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når du reiser heim fra skulen for å dra med familien på WRC rally i Sverige, og du blir syk samme kveld du ankommer heimen, dagen etter våkner du til ÅRHUNDRETS luftveisinfeksjon, pustevansker, svimmelhet og alt det innebærer... så ligger man heller syk på sofaen, og må høre alt det spennende som skjer i Sverige på.... RADIO:(:(:( Det var det rallyet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til kule ting å ta bilder av? Tenkte å stikke ut senere i dag for å ta litt bilder rundt omkring. I Oslo området naturligvis. Men trenger ikke være store bygninger osv, bare tenk alt fra smått til stort.

Bilde fra en annen gang jeg bare dro ut. Litt random bare :)

IMG_2357_zpsc5b9235e.jpg

Bare å komme med tips til kamerabruk også. Har Canon 40D, med 17-85 linse og 70-210, ingen rå linser, økonomi-linser ;) Holder for mitt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til kule ting å ta bilder av? Tenkte å stikke ut senere i dag for å ta litt bilder rundt omkring. I Oslo området naturligvis. Men trenger ikke være store bygninger osv, bare tenk alt fra smått til stort.

Bilde fra en annen gang jeg bare dro ut. Litt random bare :)

[ Bilde ]

Bare å komme med tips til kamerabruk også. Har Canon 40D, med 17-85 linse og 70-210, ingen rå linser, økonomi-linser ;) Holder for mitt nivå.

Kunne godt tatt noen bilder av de som kaitet med ski på isen i oslofjorden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...