Hawkon88 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Tulletråden.. 4330sider på 1år og 3dager..
Tzunami Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Så lenge det var denne februar så? Grattis med lappen tilbake
Stenbakken Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Grattis med lappen igjen da Men nå er uka reddet, endelig er The Walking Dead ute med nye episoder
Xavi0n Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 [ Bilde ]Om noen trenger.. Hadde det bare vert i tromsø
Julianv Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Grattis med lappen igjen da Men nå er uka reddet, endelig er The Walking Dead ute med nye episoder Kom det idag..?
Stenbakken Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Grattis med lappen igjen da Men nå er uka reddet, endelig er The Walking Dead ute med nye episoder Kom det idag..? Ligger ute på piratbukta ^^ sesong 3 episode 9
koll Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Grattis med lappen igjen da Men nå er uka reddet, endelig er The Walking Dead ute med nye episoder Serr? Fett!!
wicky124 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Jeg savner Jaguaren min Du må få deg en blingbling bil med svære felger igjen Wikcy Ja as.. har ett savn etter sommercruiser... men..må skaffe meg stasjonsvogn...lite spennende i den kategorien... Foreløpig putrer jeg rundt i denne:
wicky124 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Jeg savner Jaguaren min hva skal du kjøre på modball ? Vet igrunn ikke as... Har jo s-klassen fremdeles så foreløpig blir det den.. Men man vet aldri..Plutselig er den solgt...
Julianv Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Ny episode Californcation i går og Wohooo Blir en god dag dette.. Får håpe det blir tid til alt, får vel kanskje kutte ned litt på treningen idag..
FredrikE24 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Spenstig start på dagen med medpassasjer på toget som fikk hjertestans og segnet om på gulvet.. Mer irritert blir jeg når to idioter begynner hjertelungeredning før de i det heletatt har fått sjekka luftveier og frigjort disse samt lagt mannen ordentlig på gulvet.. Han lå først i en krøll. Etter at jeg la merke til at han som blåste luft inn ikke fikk brystet til å løfte seg fikk jeg mistanker om at mannen hadde svelget tunga, noe som viste seg å stemme. Etter en fisketur nedi svelget til personen fikk man frigjort luftveier og da hadde det nok allerede gått et og et halvt minutt(hjernen begynner å "dø" etter ca. 2 minutter.. Samtidig står bare konduktøren og ser på i sjokk etter å ha meldt fra til lokfører og som da gir full spiker mot Oslo S. Følte at jeg gjorde en forskjell idag og det føles godt at jeg har hatt såpass utnytte av å ha hjerte og lungeredningskurs 2 ganger i året gjennom flere år!
scoot Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Spenstig start på dagen med medpassasjer på toget som fikk hjertestans og segnet om på gulvet.. Mer irritert blir jeg når to idioter begynner hjertelungeredning før de i det heletatt har fått sjekka luftveier og frigjort disse samt lagt mannen ordentlig på gulvet.. Han lå først i en krøll. Etter at jeg la merke til at han som blåste luft inn ikke fikk brystet til å løfte seg fikk jeg mistanker om at mannen hadde svelget tunga, noe som viste seg å stemme. Etter en fisketur nedi svelget til personen fikk man frigjort luftveier og da hadde det nok allerede gått et og et halvt minutt(hjernen begynner å "dø" etter ca. 2 minutter.. Samtidig står bare konduktøren og ser på i sjokk etter å ha meldt fra til lokfører og som da gir full spiker mot Oslo S. Følte at jeg gjorde en forskjell idag og det føles godt at jeg har hatt såpass utnytte av å ha hjerte og lungeredningskurs 2 ganger i året gjennom flere år!
Anbefalte innlegg