oddis Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Okei, søkte men fant ingen tråd viewtopic.php?f=9&t=246879
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Du tør ikke... Nei du kjenner jo til det der du, hva gjør man ikke for husfredens skyld Men den lampa....kommer ikke på tale altså. Skulle nesten tatt bilde av den, ser så gyselig ut
wicky124 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 haha ta bilde...jeg vil se Kona har en del ting som jeg ikke liker...men de glir inn i helheten i stua så går som regel greit
Xavi0n Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Ung å singel føles deilig når jeg kan høre piskeslagene helt opp til Tromsø
316 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Tok en bilde av boden i sta, ettersom dere driver med papir.
noekult Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Jeg har aldri bodd med ei dame. Lurer på om det er dere to som er pyser eller om det er norske damer som er gærne på å få bestemme.
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Dette dritet skal ho ha i taket, takk Gud for dårlig IPad kamera så den ikke blir så tydleig. Så får dere kanskje ikke mareritt Hvit med rustflekker inni og grønn med masse malingssøl oppå..
wicky124 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 NoeKult...Du har aldri bodd med en dame. Derfor forstår du ikke situasjonen....
Z1 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Jeg har aldri bodd med ei dame. Lurer på om det er dere to som er pyser eller om det er norske damer som er gærne på å få bestemme. Hehe har spart deg for mye problemer der ,,,men kansje du bør prøve med en ....
noekult Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 NoeKult...Du har aldri bodd med en dame. Derfor forstår du ikke situasjonen.... Det stemmer. Er svært nysgjerrig på dette mtp fremtiden... Jeg skal ikke blande meg i gardiner og lampevalg, og har egentlig 0 interesse i å henge bilrelaterte ting på veggen o.l. Men det blir krig om jeg ikke får bruke penger på helgebiler!! Jeg har aldri bodd med ei dame. Lurer på om det er dere to som er pyser eller om det er norske damer som er gærne på å få bestemme. Hehe har spart deg for mye problemer der ,,,men kansje du bør prøve med en .... Haha... All erfaring tilsier at burkababe sannsynligvis er et bedre valg. Litt kjedeligere, men ingen dum idé med en trygg asiater i det lange, enn en vedlikeholdkrevende europeer
Anbefalte innlegg