Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Saklig at bussen kjører rett forbi busstoppet.. satt i et busskur av glass som er godt opplyst og reiste meg når jeg så den komme... hater kollektivtrafikken i ålesund mer og mer.. jeg vil hjem, ikke sitte å vente på buss...

Sendt med brevdue og røyksignaler

Bestill taxi :D Du har vel noen kontakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig at bussen kjører rett forbi busstoppet.. satt i et busskur av glass som er godt opplyst og reiste meg når jeg så den komme... hater kollektivtrafikken i ålesund mer og mer.. jeg vil hjem, ikke sitte å vente på buss...

Sendt med brevdue og røyksignaler

Bestill taxi :D Du har vel noen kontakter?

Kom meg på bussen som gikk 15 minutter senere :P hadde det ikke gått flere busser hadde det nok blitt drosje, selv om det er dyrt for en student. Men må si at det er deilig å slippe å kjøre selv. Som drosjesjåfør kjører jeg nok selv :P

Sendt med brevdue og røyksignaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wicky, kan låne min :D Varm garasje får du og :)

Ellers takk...s-klassen er ikke kjørbar SÅ langt :P Fikk lånt av Azeton så ordna seg..fant ut at ene nivåreguleringsstaget på passasjersiden hadde knekt (vanlig slitedel) så bilen la seg ned der uten feilmld i dashen på airmatic.. Så blir vel å kjøpe no senkestag og montere så bilen ser en smule råere ut etterhvert :) Er igrunn glad det kun var staget som knakk..det koster 200kr over disk..men om det var selve dempern som var gåen så måtte jeg ut med 14k...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staget knakk utenfor garasjen..så bilen ble kjørt sakte ned og parkert.. den er ikke kjørbar som den står nå så ingen fare om den blir stående for lenge sånn.. Airmaticen har koblet ut seg selv, og sluppet ut lufta fra dempern så ingen fare for overtrykk eller no... Men ja, blir å kjøpe original stag fra autotrio på mandagen og bytte den :)

Med mindre de har økt prisene.. da blir det no senkestag fra usa rundt om så bilen legger seg ned 50mm foran og 40 bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig at bussen kjører rett forbi busstoppet.. satt i et busskur av glass som er godt opplyst og reiste meg når jeg så den komme... hater kollektivtrafikken i ålesund mer og mer.. jeg vil hjem, ikke sitte å vente på buss...

Sendt med brevdue og røyksignaler

kollektivtrafikken her i byen er helt hinsides dårlig! har måtte brukt den mange nok år, aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...