Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg jammen dele noe som nesten er litt småflaut her;

Kjøpte nye lykter til bilen for ikke så lenge siden med AE, og så viste det seg at motoren til høydejusteringa på den ene var loko. Fikk ny på reklamasjon men etter at jeg monterte den har jeg hatt pære-feilmld, i flere uker, som jeg gikk ut fra var på grunn av AE og har prøvd sånn motstand og det funka ikke.

Var ute og kjørte i kveld og filosoferte litt over at langlysene ikke var imponerende så tok en kikk på pæra i den lykta med feilmld, og den funka altså ikke.. :oops:

Skal sies til mitt forsvar at lyktene kom med pærer så jeg regna jo ikke med at ei av de ikke funka, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har en lett ripe og et lite merke, men ingenting som synes godt når den er montert.

Tenkte meg 2k for den, passer m-front uansett E39 ;)

Jaok, blir for dyrt med mfanger også, har akkurat kjøpt en facelift fanger som jeg vil ha leppe til.

Lappen må nesten komme før bil på pengeprioriteringslista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappen bør nok komme i første rekke ja;) :P du får rope ut om du plutselig får lyst på leppe :P

Forresten så er vel preface og facelift E39 frontfanger like? Kun forskjellige tåkelys og riller i fangeren.

Er visst endel bimmersfolk som skal dit ja! Frister, men skjer nok for mye til sommeren allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...