Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jess.. Då flytter jeg i nytt hus.. Spørsmålet er om det blir Canal Digital eller Viasat som leverer TV?

Noen som har tips til bredbånd og strømleverandør?

Jeg har forstått at jeg ikke kan ha hverken GET eller altibox?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde RiksTV, men nå har jeg sagt opp alt som har med TV å gjøre. Bare søppel og reklame likevel. :)

Om du må ha internett gjennom telefonlinjen er det stort sett hipp som happ hvem du velger, men Telenor pleier å være det greieste om du ikke skal ha fasttelefon i tillegg, ettersom de må gjøre noe i sentralen uansett hve, du velger. Velger du noen andre kan dette ta sin tid.

Om du kan ha Get eller Altibox avhenger om dette er lagt inn i området der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess.. Då flytter jeg i nytt hus.. Spørsmålet er om det blir Canal Digital eller Viasat som leverer TV?

Noen som har tips til bredbånd og strømleverandør?

Jeg har forstått at jeg ikke kan ha hverken GET eller altibox?

Du har ikke kabel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess.. Då flytter jeg i nytt hus.. Spørsmålet er om det blir Canal Digital eller Viasat som leverer TV?

Noen som har tips til bredbånd og strømleverandør?

Jeg har forstått at jeg ikke kan ha hverken GET eller altibox?

Gratulerer.

Tv: Viasat har vel et litt frynsete rykte mht. kundeservice, mens Canal Digital krangler med TV2, slik at du risikerer å miste de tusenvis av utenlandske seriene de sender i reprise om og om igjen hver uke.

Bredbånd: Har du sjekket hvilken hastighet du kan få? Dette kan ha mye å si for hvilken leverandør som er mest aktuell.

Strøm: Her er det selvsagt mest som skiller på pris når forbruket er størst. Og siden fyringssesongen går mot slutten, ville jeg bare gått for default-valget (Fjordkraft, I believe). Fordelen da er at du får forbruk og linjeleie på en felles faktura (mye annet å holde styr på når man nettopp har flyttet), og så heller bruke sommeren til å finne ut hvilken leverandør som er best å satse på til neste vinter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...