Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen som vinner den turen der! Om noen vinner så vinner jeg pga kulhet :P

Alle planer klare for s-klassen nå <3

Feil. Jeg har endret dine planer, men du vet det ikke ennå...

Jeg blir med dere, som sjåfør. Du og broren din skal sitte i baksetet som sheiker, med riktig bekledning selvsagt. Jeg kjører i sjåføruniform. Nå begynner det å bli kult. :-)

hmm...men da må vi kjøpe L-versionen av s-klassen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt en butikkjobb er deprimerende har vel mye med arbeidsmiljøet å gjøre. Jeg jobba i 14mnd og nå forrige sommer på Europris. Mye plagsomme og urettmessig ufornøyde kunder som holdt hel***e hele tiden, men jeg likte meg godt.

Sånt får meg til å lure på om Eu****is har noe spesielle kunder. Stemmer liksom ikke overens med det ansatte i andre butikker forteller meg. :?

Europris er Norges svar på Wall-Mart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt en butikkjobb er deprimerende har vel mye med arbeidsmiljøet å gjøre. Jeg jobba i 14mnd og nå forrige sommer på Europris. Mye plagsomme og urettmessig ufornøyde kunder som holdt hel***e hele tiden, men jeg likte meg godt.

Sånt får meg til å lure på om Eu****is har noe spesielle kunder. Stemmer liksom ikke overens med det ansatte i andre butikker forteller meg. :?

Europris er Norges svar på Wall-Mart.

Styr unna alt som kan gå istykker på europris. Det som kan ryke gjør det.. så sant det ikke er en hammer eller sjokolade.

Jobbe i butikk kan være bra det. Kommer an på hvilken butikk man jobber i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra kjørekultur i Russland.

Hva er greia med dash-kameraet? Påbudt? forsikringsgreie?

Hahaha, likte den på 7:40! "Parkerer bare her jeg!" :lol:

Men snålt å se hvilken kultur det er der borte. Om noen kræsjer rett foran bilen din, så er det okei å bare blinke seg forbi virker det som.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nytern sa, så har de dashcam pga mye korrupthet i russland, spesielt i politiet...

Kult å ligge lys våken halv 3 om natta, når man skal på jobb om noen timer, vurderer å ikke sove, for å få snudd døgnet igjen...

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt får meg til å lure på om Eu****is har noe spesielle kunder. Stemmer liksom ikke overens med det ansatte i andre butikker forteller meg. :?

Europris er Norges svar på Wall-Mart.

Styr unna alt som kan gå istykker på europris. Det som kan ryke gjør det.. så sant det ikke er en hammer eller sjokolade.

Jobbe i butikk kan være bra det. Kommer an på hvilken butikk man jobber i..

Europris har spesielle kunder ja. For all del mange hyggelige kunder, men virker som at folk tror de kan trampe over betjeningen fordi det er en lavpris butikk.. Spesielt var det mange påståelige kunder som så til å tro at de visste bedre enn meg bare fordi jeg er relativt ung.. guess again.. Var alltid blid og hyggelig, men fikk ofte nok kjeft for alt og ingenting av kunder...

Og hva produktene angår så er det litt varierende kvalitet. Dessverre så går det en trend i å bytte til billigere og billigere varer. Har massevis av elektroverktøy fra den forrige produsenten som ble brukt (grønne effekt) og de funker alle som en. Veldig lite reklamasjoner i forhold til salgstall. Dog de nye gule (tror det er effekt det også) har jeg ingen personlig erfaring med, men de kjennes langt billigere ut. Det selges dog ofte merkevare-verktøy til gunstige priser på kampanje.

Zibiri, hva kreves for å kjøre taxi på kveldstid/helg? Er nødt til å spe på lønna nå

Taxiløyve.

Stemmer ikke. Du må aller først ha en legetime der du får en attest på at du har helse til å kjøre drosje (denne kostet 390,- når jeg fikk den mener jeg på). Deretter må du søke politiet etter kjøreseddel for føring av motorvogn mot vederlag (bedre kjent som blålappen)(de sjekker vandelen). Så må du sikkert nok ha en kjentmannsprøve. Deretter må du finne deg en drosjeeier (eller flere) som trenger leiesjåfører. Jeg har kjørt i snart 1.5 år eller noe slikt ved siden av studiene i helger og ferier, og det er en helt grei jobb. Lange vakter hos oss hvertfall, så slitsomt innimellom, men det blir gode penger for en student om jeg jobber mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...