Tore Diesel Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Noen som vet hvor mye Alpina D3 coupe'n på Stadssalg.no gikk for? Tenkte jeg skulle følge med i budrunden selv, men holdt på med ett fagbrev, så det gikk meg hus forbi!
Eksos Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Noen som vet hvor mye Alpina D3 coupe'n på Stadssalg.no gikk for? Tenkte jeg skulle følge med i budrunden selv, men holdt på med ett fagbrev, så det gikk meg hus forbi! Møtte faktisk på Kajmer i Ålesund igår, spurte hvor Alpinaene ble av ;P
Tore Diesel Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Kjøpte den forrige Alpinaen min av han faktisk! Strøken bil det hvertfall. Ikke noe tull med handelen heller. Fikk du noe svar da? :
Eksos Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Jaa, husker den kom hit, egentlig en allright fyr tror jeg Var vell det at han gikk for lenge uten inntekt, og da gikk det til skogen med låna
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Noen her inne som har hørt om Ynolens før? Vi har nettopp tatt det inn på jobben, som prøveprosjekt for produsenten, et veldig revolusjonerende produkt innen behandling av luktproblemer, uansett område! http://ynolens.no/ ps. er ikke ment som noe reklame, er mer som tips til alle bileiere, da det er genialt for å få bort f.eks røyklukt, oppkastlukt osv, noe som fort kan forekomme i bil.
Xavi0n Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Var borti noe lignede da jeg jobbet som vasker, funker som bare det.
SofaKingFresh Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Noe sier meg at dere er studenter siden dere har så stort behov for kalkulator Noe sier meg at du ikke leste dette innlegget godt nok Skal si du har piggene ute etter meg Slapp av og ta deg en tur ut i sola, det skal jeg gjøre. Begge bilene skal vaskes i dag siden det er antydning til tørre veier... Har ingen pigger ute etter noen jeg, Fredrik. Jeg bare sier ifra om ting Vært tørre veier her en stund nå. Blir bedre til uken ettersom det er meldt 10 grader på Tiradag. Håper det golder seg!
wicky124 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 AAahh sol og sommer...delvis iallefall... Vannet utenfor her har smelta, endene svømmer... varmt her i stua.. klar for sommern nå Kjørte kristiansund-atlanterhavsveien-åndalsnes-oslo igår.. gikk veldig greit å kjøre alt i ett strekk.. 600km... og 0.64l mila med 4 hjul og 4 løse dekk.. fullt bagasjerom + hardkjøring
FredrikE24 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Lufta dieselpurka mi her igår! Deilig å se at snøen blir til stadig mer vann som går i avløpet Gratulerer med ny Mercedes Wicky
wicky124 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Nå har jeg to mercer i garasjen.. back to normal Merker dog at en s-klasse er en s-klasse.. Helt annen type komfort... Men er godfornøyd med e-klassen faktisk selv om den er drosjekjørt!
Fredrik Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Kanskje på tide å friske opp brukerkontoen i mercefreaken.com også... http://www.mercefreaken.com/forum/searc ... e3dd474e51
FredrikE24 Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Fredrik, bruker du algebraisk eller omvendt polsk notasjon på din HP 19B II? Skulle igrunn ha en av samme typen, en HP 28CS, men dessverre har den mulighet for IrDa kommunikasjon. Da er den utelukket for eksamensbruk.
Fredrik Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Fredrik, bruker du algebraisk eller omvendt polsk notasjon på din HP 19B II? Skulle igrunn ha en av samme typen, en HP 28CS, men dessverre har den mulighet for IrDa kommunikasjon. Da er den utelukket for eksamensbruk. HP 19B II kan faktisk både bruke algebraisk og RPN. HP 19B kan imidlertid kun bruke algebraisk notasjon og Hewlet Packard fikk såpass mange klager at dette dermed ble endret på HP 19B II...
Jordfræsar Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Bilfører (18) stoppet med 96 Wunderbaum i frontruten. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10107730
Stenbakken Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Vil tro det blir greit og hente ny bil nå
Anbefalte innlegg