Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor mye Alpina D3 coupe'n på Stadssalg.no gikk for?

Tenkte jeg skulle følge med i budrunden selv, men holdt på med ett fagbrev, så det gikk meg hus forbi! :)

Møtte faktisk på Kajmer i Ålesund igår, spurte hvor Alpinaene ble av ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har hørt om Ynolens før? Vi har nettopp tatt det inn på jobben, som prøveprosjekt for produsenten, et veldig revolusjonerende produkt innen behandling av luktproblemer, uansett område!

http://ynolens.no/

1355318987013.MaxSize.w-1200.h-1200.Save.img

ps. er ikke ment som noe reklame, er mer som tips til alle bileiere, da det er genialt for å få bort f.eks røyklukt, oppkastlukt osv, noe som fort kan forekomme i bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at dere er studenter siden dere har så stort behov for kalkulator :wink:

Noe sier meg at du ikke leste dette innlegget godt nok

Skal si du har piggene ute etter meg :wink: Slapp av og ta deg en tur ut i sola, det skal jeg gjøre. Begge bilene skal vaskes i dag siden det er antydning til tørre veier... :D

Har ingen pigger ute etter noen jeg, Fredrik. Jeg bare sier ifra om ting :wink:

Vært tørre veier her en stund nå. Blir bedre til uken ettersom det er meldt 10 grader på Tiradag. Håper det golder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAahh sol og sommer...delvis iallefall... Vannet utenfor her har smelta, endene svømmer... varmt her i stua.. klar for sommern nå :)

Kjørte kristiansund-atlanterhavsveien-åndalsnes-oslo igår.. gikk veldig greit å kjøre alt i ett strekk.. 600km... og 0.64l mila med 4 hjul og 4 løse dekk.. fullt bagasjerom + hardkjøring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, bruker du algebraisk eller omvendt polsk notasjon på din HP 19B II? Skulle igrunn ha en av samme typen, en HP 28CS, men dessverre har den mulighet for IrDa kommunikasjon. Da er den utelukket for eksamensbruk.

HP 19B II kan faktisk både bruke algebraisk og RPN. HP 19B kan imidlertid kun bruke algebraisk notasjon og Hewlet Packard fikk såpass mange klager at dette dermed ble endret på HP 19B II... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...