Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Alt handler om preferanser. Noen finner identiteten sin i en e30 med orginale bbs, andre i merkeklær, eller i å bruke 15timer i uken på trening for den saks skyld..

Belive it or not, men noen mener trossalt at det er kult at mamma og pappa betaler..

Uansett mener jeg at det er foreldrene sin feil, som legger opp til/tillater et slikt forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling til kompressor da noen? Skal bli mest brukt til spikerpistol, muttertrekker, og andre luftverktøy. Og som nevnt tidligere, litt hjemmelakkering:)

Siste jeg linket til skal nok klare det meste

Denne?

http://moeco.mamutweb.com/Shop/Product/ ... 3HK/100142

Jeg kjøpte denne i garasjen min, men det er jo klart at den blir jo stående.. Drasser ikke den med meg rundt.. (Ikke lik som den på bildet)

http://moeco.mamutweb.com/Shop/Product/ ... fas/100615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling til kompressor da noen? Skal bli mest brukt til spikerpistol, muttertrekker, og andre luftverktøy. Og som nevnt tidligere, litt hjemmelakkering:)

Siste jeg linket til skal nok klare det meste

Denne?

http://moeco.mamutweb.com/Shop/Product/ ... 3HK/100142

Jeg kjøpte denne i garasjen min, men det er jo klart at den blir jo stående.. Drasser ikke den med meg rundt.. (Ikke lik som den på bildet)

http://moeco.mamutweb.com/Shop/Product/ ... fas/100615

Takk for flere tips! :) Den blir nokk stående på fast plass ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal få lov til å handle det man ønsker, men jeg ser "rødt" når jeg ser et mannfolk gå i parajumpers, oser femininitet og jåleri. Ikke er dem praktiske, og heller ikke varme. De er heller ikke sydd med tanke på kvalitet og isolerende effekt. En slik jakke koster ca. 8kkr, alle har den, ikke er den varm og har lagt merke til at de har en tendens til å gå opp i sømmene. Nei takke seg til ordentlige varer som har vært på markedet en stund, Parajumpers er en døgnflue.

Tvillingbrodern går på BI, det er i og for seg greit nok, han fortalte meg at han blir sosialt utstøtt om han går med ryggesekk, noe han hadde gjort de første ukene. De skinnveskene holder ikke en god struktur som passer seg til kantede bøker og tar jeg ikke feil så er de tunge med egenvekt. Laget for hårspray og nips.

Det er nok helt sikkert en kortsiktig invistering for fremtiden.

Å bruke mangfoldige tusen på andre ting som feks. i vårt tilfelle, bil er jo for mange galskap, men det er en hobby for oss hvor vi lærer stadig vekk nye ting, lærer seg å holde ting istand og kan bruke mye tid på om man ønsker dette. En slik veske kan bæres rundt på og inneholde ting..

Skal ærlig innrømme at jeg har kjøpt noen dyre plagg selv, kjøpte en seiljakke til 10 tusen kroner(+ toppmodellen av buksa) for snart et år siden, men den har også vært flittig brukt(til seiling) å ha kvalitetstøy fra Helly Hansen som er et annerkjent klesmerke ombord i seilbåt under kryssinger av skagerrak i stiv kuling, da setter man virkelig pris på godt utstyr når båten er mer under vann enn over vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bavaria ble visst ikke ferdige med bilen min i dag så de har vært så greie å låne meg en leiebil. En 2013 Honda Civic 1,4 8) Artig doning det, litt sånn romskip aktig dasjbord med skjermer og digitale displayer :) 1,4 med 100 hester holdt overraskende godt men jeg må innrømme at 520en plutselig føltes sprek :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta klosser på MB'n i dag da dem hadde begynt å gå på jernet. Valgte å titte litt i historikken... 95tusen siden sist :P Skivene går glatt 100k til også om det forsetter i denne farten, knapt slitt!

På tre år har den bilen kosta fint lite i deler, til nå er det brekksko og klossene i front 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...