Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har et problem!

Hadde hjulstilling i dag, og skal egentlig ha visning av senkesett på mandag (Bergen Traffikstasjon)

Hadde coilovers på, som røk etter et år og byttet derfor til annet merke før salg av bilen. (coilovers er godkjent i vognkort btw)

Var akkurat å hentet bilen på hjulstilling, og de fikk det ikke til, sa de!

Spissingen bak hadde "ulovlige verdier" og dette kom ikke til å bli godkjent.

Så sa de at de ikke fikk stilt spissingen bak, pga rust på noen bolter, nevnte også bærearmer.

De turte ikke bruke mer makt, i frykt for at det skulle knekke og bilen ble hengende på bukken deres.

Det var samme hjullstillingsfirma som stilte bilen min ved godkjenning av forrige senkesett, for halvannet år siden.

Hva gjør man i en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekt det, men nå har jeg kjøpt 3 fulle sett med dempere og fjærer på 2 år, så det orker jeg ikke igjen.

Har sett litt på tegningene, og det kan virke som det kun er boltene som er rustet fast. Tror jeg bare kjøper nye bolter og prøver igjen. Må se den på bukken først.

Kan være det ikke blir dyrt alikevel, og ser ikke så gale ut.

Fikk litt panikk her. Men nå ser jeg litt klarere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Fikk en god nyhet i dag hvertfall!

Samboeren gikk med på at det var bedre å kjøpe E60 525d 3.0 LCI for litt ekstra, enn pre-LCI 525d 2,5l som gjerne får litt mer som må fikses/utbedres.

Så sånnsett veier det mer enn nok opp for det negative :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp slitsom lærlingdag på skolen..kommer hjem null arbeidslyst men kommer meg i drosja og kjører ned på sentralen og venter på tur... så får jeg og hente i byen, og en gammel uteligger type setter seg inn.

Det første jeg legger merke til(etter dritt lukta) er at det store skjegget hans er full av klumper og brune "spotter" rundt munn jeg kan sverge på ligner avføring, legger også merke til at hendene hans er giga bedritne, ser ut som han har gravd i jorda.

Begynner så og kjøre og han spør om jeg kan kjøpe 2 sick pack for ham på butikken, jeg sier nei og samtidig går det oppfor meg at det han har i skjegget, det hendene hans er DEKKET med, og dritten på klær og bukse som lukter ILLE faktisk er AVFØRING... FYYY FAEN !!!

Fikk skippa han på rema 100 så han kunne kjøpe ølla si og lova og vente, stakk selfølgelig tvert og skreiv bomtur. Så nå står jeg hjemme med latex hansker i drosje klær og skal vaske ren taxien for avføring som lukter 1000 ganger værre enn den verste prompen jeg har luktet noen faens sinne! ÆSJ! Det verste var vell egentlig når han lukka opp døra på butikken og dritt lukta blåste i trynet mitt likt med at jeg så baksiden av buksa hans som var relativt markert akkuratt ved rumpa hans :/

Prøvde og sette en sånn lukte boks foran vifta i bilen og guffe full styrke på lufta....men den drittlukta som blåste seg opp inne i bilen var faktisk ubeskrivelig, gjett om jeg er kvalm folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah ferdig... setene er gode som nye... hvertfall utseende messig. Nå skal bilen stå med dørene opp å lufte seg en time før jeg er nermere enn 20 meter.

Hadde aldri fått meg selv til å lukte på setene, men lukta nede ved girspaken der hvor jeg har telefon og taxi piperen og da brakk jeg meg helt dønn ærlig, tydeligvis klassa med hendene over alt, var fullt av brune skygger på dørpanelen på passasjer siden til og med...huff. Respekt til folk som jobber med slikt hver dag, lite kul opplevelse.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, greide å drite på leggen når jeg monterte nye speedometer-nåler. Turtelleren virker ikke lenger. Noen som vet om jeg kan kjøpe et brukt med samme delenummer, og bytte? Tenker på om km.standen følger bilen eller instrumentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, greide å drite på leggen når jeg monterte nye speedometer-nåler. Turtelleren virker ikke lenger. Noen som vet om jeg kan kjøpe et brukt med samme delenummer, og bytte? Tenker på om km.standen følger bilen eller instrumentene?

Åssen modell har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...