Haukefer Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39934917 Er dette et dumt kjøp?
spruddel Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Flere som sliter med at finn.no er skikkelig treigt?
Haukefer Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Flere som sliter med at finn.no er skikkelig treigt? Ja.... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Fredrik Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Er det bare meg eller virker ikke søkefunksjonen i forumet?...
Kennethe34 Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Noen her som har peiling på audi 80? Sliter med å få lys i instrumentet og varmeapparatbryterne. Pærene er bytta.
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Jeg lurer fælt på hvorfor de salter på tørre veier med flere plussgrader?? Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg hater at de salter veiene
koll Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Her i distriktet har jeg ikke sett en brøyte/saltebil på minst en mnd Nå kjører jeg firmabiler da, så bryr meg egentlig ikke akkurat for øyeblikket
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Jeg lurer fælt på hvorfor de salter på tørre veier med flere plussgrader?? Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg hater at de salter veiene Kanskje de vil være forut for sin tid i tilfelle det kommer nedbør som snø... Hater saltstyret.. Bare griseri hele greia.. Skaffet ekstra resurser på brøyting og fjerning av snøen i stedet..
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Kanskje de vil være forut for sin tid i tilfelle det kommer nedbør som snø... Hater saltstyret.. Bare griseri hele greia.. Skaffet ekstra resurser på brøyting og fjerning av snøen i stedet.. Helt enig Her så salter de oppå snøen så hele veien blir ett eneste stort slapseføre, ikke snakk om å brøyte det vekk men man pøser heller på med salt
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Heldigvis sjeldent/aldri salting her ute i havgapet, bortsett fra naturlig salting når det blåser godt, slik som nå.. Men nå er jo snøen borte uansett Mest strøsand det går i her, og det er jo for så vidt greit når det blir hardkjørt og det kommer mildvær..
Jordfræsar Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Heldigvis sjeldent/aldri salting her ute i havgapet, bortsett fra naturlig salting når det blåser godt, slik som nå.. Men nå er jo snøen borte uansett Mest strøsand det går i her, og det er jo for så vidt greit når det blir hardkjørt og det kommer mildvær.. Er det brøytemannskap der a? eller må dere ut selv? ser for meg at hele bygda tar et tak med snøskuff og rydder den ene veien!
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Heldigvis sjeldent/aldri salting her ute i havgapet, bortsett fra naturlig salting når det blåser godt, slik som nå.. Men nå er jo snøen borte uansett Mest strøsand det går i her, og det er jo for så vidt greit når det blir hardkjørt og det kommer mildvær.. Er det brøytemannskap der a? eller må dere ut selv? ser for meg at hele bygda tar et tak med snøskuff og rydder den ene veien! Nei vi har nok brøytebiler og en stor JCB fast-track og en diger Fendt som brøyter
Anbefalte innlegg