Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer fælt på hvorfor de salter på tørre veier med flere plussgrader?? Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg hater at de salter veiene :evil:

Kanskje de vil være forut for sin tid i tilfelle det kommer nedbør som snø... :roll:

Hater saltstyret.. Bare griseri hele greia.. Skaffet ekstra resurser på brøyting og fjerning av snøen i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de vil være forut for sin tid i tilfelle det kommer nedbør som snø... :roll:

Hater saltstyret.. Bare griseri hele greia.. Skaffet ekstra resurser på brøyting og fjerning av snøen i stedet..

Helt enig :D Her så salter de oppå snøen så hele veien blir ett eneste stort slapseføre, ikke snakk om å brøyte det vekk men man pøser heller på med salt #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis sjeldent/aldri salting her ute i havgapet, bortsett fra naturlig salting når det blåser godt, slik som nå.. Men nå er jo snøen borte uansett ;) Mest strøsand det går i her, og det er jo for så vidt greit når det blir hardkjørt og det kommer mildvær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis sjeldent/aldri salting her ute i havgapet, bortsett fra naturlig salting når det blåser godt, slik som nå.. Men nå er jo snøen borte uansett ;) Mest strøsand det går i her, og det er jo for så vidt greit når det blir hardkjørt og det kommer mildvær..

Er det brøytemannskap der a? ;) eller må dere ut selv? :) ser for meg at hele bygda tar et tak med snøskuff og rydder den ene veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis sjeldent/aldri salting her ute i havgapet, bortsett fra naturlig salting når det blåser godt, slik som nå.. Men nå er jo snøen borte uansett ;) Mest strøsand det går i her, og det er jo for så vidt greit når det blir hardkjørt og det kommer mildvær..

Er det brøytemannskap der a? ;) eller må dere ut selv? :) ser for meg at hele bygda tar et tak med snøskuff og rydder den ene veien!

Mlpfb.gif

Nei vi har nok brøytebiler og en stor JCB fast-track og en diger Fendt som brøyter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...