Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

De første episodene er kanskje litt kjedelige, men de siste sesongene har igrunn bare vært teite etter min mening. Lite biljournalistikk og mye tull som man tydelig ser er rett fra manus. "Toppen" va India-episoden, det er det verste jeg noengang har sett. Etter min mening er de beste sesongene rundt 5-10 eller deromkring.

Holder med i den konklusjonen! :)

De burde fokusere på "spesialene". Alt det andre begynner å bli litt forutsigbart. Det virker som det er litt tanketomt hos gjengen om dagen. Teste familiebiler, uintressante gjester og masse jallaprat for å få tiden til å gå.

Husker jeg spesielt var forbannet over at de viste såpass lite av rallycross, der resten av programmet var gørr kjedelig. Det samme gjaldt 24 timern, alt for lite eksponering. Burde vært minst 2 episoder. Bra de har tatt det hintet nå med Afrika spesialen.

Jeg husker med stor glede Nordpolen (muligens det mest utrolige på papiret), Bolivia, Vietnam, Botswana, 24 timern på Silverstone, Winter challenge på Lillehammer, Jaguar og varebil på Nurburgring, Carrera GT, Ferrari 458, Knusing av Hilux, Ambifie biler, 1500 punds challengene, Veyron toppfartstesting ++

Top Gear er legendeprogram! Men nå må de snart sette seg på "mood room'et" sitt og finne på noe mer innovativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er navnediskusjon på gang, jeg skulle virkelig likt å sett statistikk på hvor mange % av nordmenn i fengsel som har dobbeltnavn. Jeg tipper over 70 har.

Ganske mange Kent Rohnny'er som har urent mel i påsan ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er navnediskusjon på gang, jeg skulle virkelig likt å sett statistikk på hvor mange % av nordmenn i fengsel som har dobbeltnavn. Jeg tipper over 70 har.

Hmm.. Skyldig.. Har dobbeltnavn og har sittet "inne"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er navnediskusjon på gang, jeg skulle virkelig likt å sett statistikk på hvor mange % av nordmenn i fengsel som har dobbeltnavn. Jeg tipper over 70 har.

Ganske mange Kent Rohnny'er som har urent mel i påsan ja...

Heter du Kent er kursen til fengsel langt på vei satt allerede ved dåpen, slenger man på et navn ekstra er det ikke tvil om at du skal dit :mrgreen:

Menne, la merke til det i det små og blandt folk jeg vet hvem er for maange år siden.

Merkelig mange med dobbeltnavn som er enten vel fasinert av ulovlige substanser eller andres eiendeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at wicky velger navn etter kultur og arv.. Jeg for min del liker gode norske navn, slik som vemund f.eks. Vi ga navnet Sander til vår nyfødte da vi behe likte navnet og det har en viss uskyld over seg( da ingen av oss forbinder navnet med noe negativt).

Hvor norskt navnet er vet jeg ikke, men kan ikke huske å hørt det i noen a der land. Vet det er hentet fra Aleksander!

Hvorvidt han bor i Oslo eller ei er litt irrelevant, da han kunne bodd i øvre Troms å likevel fulgt arv og tradisjon..

Likte det jeg, var ett fint navn på ei flott lita jente:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som islendingene med navn! Da blir alle happy .. :P

Det er en tradisjon jeg kunne vært med på ja, faktisk er det flere her i bygda som bruker farsnavnet som mellomnavn. Ei venninne av meg heter Bjørnsdatter til mellomnavn, kanskje jeg burde bytte til Gunnarson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som heter Martin Ørjan og faren heter Ørjan Martin. :lol:

Gudfaren min heter Inge Mikal og sønnen hans heter Mikal Inge. På toppen av det hele, heter faren til gudfaren min Mikal. :lol:

Nå må jeg le litt. :-) Larsgunnar fra Harstad, quoter mitt innlegg.. Jeg er Martin Ørjan og pappa er Ørjan Martin, vi begge er født og oppvokst i Harstad. Pappa bor fremdeles i Harstad, mens jeg har blitt "klimaflyktning". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...