Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

wicky124: Min Tab var også litt sånn.. Jeg hadde 2ern da, vet ikke hva du har :) Men Lenge siden du oppdatert den? eller gjenoppretta den? Den har sikkert godt av en liten Gjenoppretting :) Måtte jeg gjøre og min ble god som ny :) Egentlig pga jeg hadde så mange apper på den og mange av de brukte jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sommerferiens roadtrip i USA... Hertz "Adrenaline Collection"... :P

http://www.hertz.com/rentacar/productse ... ection.jsp

Vurderte disse da jeg og fruen skal på roadtrip i sørstatene til sommern. Men synes ikke det var verdt kostnaden. Ble rundt 13k for 15 dager vs 5500 kr for en Buick Lacrosse eller lignende, da bruker vi heller mellomlegget på finere hoteller. Men hadde vært morro for en dag eller to.

Vi sitter også å planlegger USA tur, blir til neste år da men planen er å leie en grom Camaro 8) Skal jeg til USA så skal jeg leie skikkelig amerikansk bil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en seng i Bergen? :)

Det idiotiske reisebyrået har klart å bestille rom til meg 6. desember istedenfor 6. mars. Hotellet jeg skulle på er i likhet med alle andre hotell i nærheten fullbooket. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en seng i Bergen? :)

Det idiotiske reisebyrået har klart å bestille rom til meg 6. desember istedenfor 6. mars. Hotellet jeg skulle på er i likhet med alle andre hotell i nærheten fullbooket. :/

Fy så nedtur! Får håpe noen her tar seg av deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Sammentreff! :)

Jeg er forøvring oppkalt etter bestefar som het Gunnar. :mrgreen:

Hva er etternavna deres? Var noe kjent med Ørjan Martin... Evt, hvor jobber fardin? :)

Vi har Mathisen som familienavn. Er fra Trondenes. Pappa har jobbet i forsvaret på Trondenes. Nå er han aktiv i golfklubben. Vi har sterke familiebånd fra Tofta, Sama og Trondenes.. Vært der fra ca 1800-tallet. :-)

Såpass ja!

Bestemor og bestefar er begravet på Tofta. Hjemgården til pappa var i Ervika. Mulig du har hørt om Gunvor og Gunnar Ingebrigtsen? De bodde noen hundre meter fra Røkenes Gård. Forøvrig bcRichard her på forumet som bor i det huset nå! :)

Golfklubben ja, der var jeg faktisk medlem som liten. :D Spilt noen runder på Røkenes ja. :)

Nei, kan ikke si det er navn som jeg kjenner. Pappa er visstnok i slekt med Kulseng på Røkenes Gård. Er selv på alder med pappaen til bcRichard, så han kjenner jeg da. :-)

Edit; ser du er venn med Åsmund på FB, han er en av mine venner fra "rånetiden" min i Harstad. På den tiden var det Datsun 160/180B og Ascona B som "rulet". :-)

Larsgunnar: Så Gunvor er din bestemor? Hehe, det har vært en god del snakk om henne her i huset, hun som ''går igjen''!

fish: Hva er hele navnet ditt? (evt. send på PM hvis du er redd for identitetstyveri :lol: )

Fadern fortalte om Ascona B'en han hadde som førstebil, samt Peugeot 205 GTi han kjøpte NY som 19 åring :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i Mosse-området som har vært borti det svinet her?

Spesialisert seg på overgrep på jenter mellom 10 og 18 år. Irriterende at slikt ikke blir tatt tak i på en bedre måte.

http://www.fyret.nu/2013/03/05/saul-cee ... ke-jenter/

Skulle hatt borgervern, når retten ikke kan finne bevis nok så kan "private" overta....! Vet det er litt huleboertankegang men slike svin er ikke verd en femmer en gang, skulle vært sterilisert uten bedøvelse :evil: Jævla søppelmennesker :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt digg og komme hjem fra sjøen til 3 årsavgifter, og etter å ha kjørt rundt halve øya med E30`n i kveld, og gjort seg kjent med alle de nye humpene, telehiva osv, så var det enda mere sure penger.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...