Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem kontakter jeg for å få sponset denne nettsiden? Jeg får ikke tak i Gunnar. Noen moderatorer som vil hjelpe meg? hvem spør jeg?!

Bare glem det, har selv ikke fått svar på verken PM eller e-post på månedsvis. :roll:

Skrevet

Vil ha en litt mindre enn den jeg har (15") som ikke bråker så mye og blir så forbanna varm som min.... Hp-dritt....

Kanskje dette er en billigere løsning enn å kjøpe en ny bærbar?

http://www.teknofil.no/artikler/5_triks ... rbar/94342

Eneste fornuftige løsningen er jo å passe på at maskinen er fri for støv! og ikke kjører en haug med oppgavere i bakgrunnen.

sette seg ute og ha ekstern vifte, er ikke noe jeg hadde orka å styrt med :lol:

Nei akkurat det gidder jeg ikke :P Har støvsugd den. Hehe. Hjalp ikke. Har målt den til 86 grader, da sto den på ett flatt lakkert stuebord. Tåler den ikke det kan det jammen være.....

Kjøper meg en minisak, blir vel en Lenovo da jeg fra før har godt inntrykk av dem, får koste hva det vil. Skal ha spotify i bilen til sommer`n ;D gidder ikke brenne opp bilen med HP`n da.

Hp er ræv-pc, er den 2. jeg har nå. Begge har vært møkk.

Skrevet

Søk på modellen til Lenovo for tester før du kjøper en. Billigere seriene (Edge f eks) har fått svært blandet testresultater....

Skrevet

På den gamle asusen min var det et deksel akkurat over vifta. Plukket av vifta og gjorde det rent mellom vifte og kjøleribbe, det var helt tett med støv og skitt. ble som en helt ny maskin etterpå. helt lydløs. Den "nye" HP'n min (som jeg egentlig er ganske fornøyd med), har ikke dette dekslet, så her må jeg nøye meg med å blåse så øya nesten detter ut, mot viftens blåseretning (altså der luften vanligvis kommer ut). Bør gjøres når den er avslått, og helst uten å fylle maskinen med spytt. ;)

Skrevet

BMW X1 VS KIA Sportage, sakset fra VG om NCAP test av begge bilene.

La oss, som et eksempel, si at du ønsker å kjøpe en mini-SUV, og vakler litt mellom premium-modellen BMW X1 og den rimeligere koreanske modellen Kia Sportage. Da kan du søke opp disse på euroncap.com, og få systemet til å sammenlikne dem.

Resultatet viser at begge har fått toppscore 5 stjerner, men at de likevel skiller seg en del fra hverandre når vi studerer tallene nærmere.

Kia Sportage er faktisk den sikreste bilen hva beskyttelse av voksne angår. Dessuten beskytter Sportage barn like godt som X1. Når det gjelder aktiv sikkerhet, som for eksempel elektronisk stabilitetskontroll, banker koreaneren premiumbilen ned i støvlene.

Kanskje ikke helt som du hadde trodd?

Skrevet
BMW X1 VS KIA Sportage, sakset fra VG om NCAP test av begge bilene.

La oss, som et eksempel, si at du ønsker å kjøpe en mini-SUV, og vakler litt mellom premium-modellen BMW X1 og den rimeligere koreanske modellen Kia Sportage. Da kan du søke opp disse på euroncap.com, og få systemet til å sammenlikne dem.

Resultatet viser at begge har fått toppscore 5 stjerner, men at de likevel skiller seg en del fra hverandre når vi studerer tallene nærmere.

Kia Sportage er faktisk den sikreste bilen hva beskyttelse av voksne angår. Dessuten beskytter Sportage barn like godt som X1. Når det gjelder aktiv sikkerhet, som for eksempel elektronisk stabilitetskontroll, banker koreaneren premiumbilen ned i støvlene.

Kanskje ikke helt som du hadde trodd?

Fant ikke noe artikkel på vg.no om dette, men på euroncap.com er den eneste forskjellen i sikkerhetsutstyr at X1 ikke har beltevarsler for baksetet, noe som utgjør 1. poeng i testen. Ikke noe negativt om BMW's ESP.

Der kan man også se at X1 beskytter fotgjengere betydelig bedre, samtidig som forskjellen i beskyttelse av voksne i forsetene ikke er særlig stor.

Vil tro at X1 også har langt bedre aktiv sikkerhet i form av bedre kjøreegenskaper.

Lukter som nok et meget dårlig forsøk fra VG sin sine på å lage sensasjon på noens bekostning!

Skrevet
haha! jeg har talkmore faktisk. men aldri hørt om noe slikt :P

Hehe, har Telenor jeg. Talkmore er vel sikkert ikke så ille, bare hun damen i telefonen som er litt gal!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...