Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Åå det er så mange dumme folk med E30 fortiden blir helt dårlig :grr:

Jeg synes faktisk det har bedret seg. Færre som setter på Riegerplast, lakkerer metallic blå, monterer turbo, og så monterer karosseriet rundt en telefonstolpe.

Hvis jeg fikk velge hva 18-19åringer skal gjøre med bilene sine hadde jeg lett valgt plastpoilere foran turbobygg og "en million hester" i hendene til en kar som ikke kan kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden det :) Plutselig en dag, så legger jeg ut bilde av E30`n med orginalt understell og 15" krysseike-felger med 205.50.15 på ;)

JA :applause: Din er så strøken og original at det er jo heller ikke store jobben å få den helt som da den gikk ut av fabrikken :) Det du har gjort riktig i mine øyne er å beholde den originale looken selv om du har valgt visse små endringer som lett lar seg tilbake stille. Hadde alle som kjøpte fine E30 gjort det så hadde det ikke vært noe problem.... :)

Jeg skal åpne mitt sinn litt å fantasere litt :wink: Det hadde jo vært jækla kult å fått på noen sånne blanke, skrudde BBS felger med litt kant på min dønn originale E34 med oransje blinklys :) Satt på ett tak stativ og sorte DE lykter foran hadde sikkert gjort susen for detaljene sin skyld

qjgcckgz0ym6jkb73k3s.jpg

HELDIGVIS så er det langt i fra tanke til handling for min del, men jeg må si jeg er overrasket over et jeg kan tenke i de baner som er så utrolig utradisjonelt meg. Blir nok 15" og original høyde på meg uansett, er sånn jeg liker det. Synes bilen er fin som den er jeg, også så god den er å kjøre med original oppsettet :wink:

9jpsnicix72pt1j37xzr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...