Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

65268.jpg

Montert xenon i 1000-metere, skjer med totalt forskjellig fargetemp på pærene? Skal være 4300k, men venstre ser jo litt vel blålig ut?

Skrevet
Haha, Nitecore EA4W du mener? Har du handla?! :D

Jess, fikk den for et par uker siden. Bra saker virker det som. Handla no eneloop batterier også til den.

:applause:

Får ikke mer lykt for penga enn den akkurat nå! Brukt min endel og, brukes endel som arbeidslys av alle ting. Vurderer handle en til egentlig :D

Skrevet
Haha, Nitecore EA4W du mener? Har du handla?! :D

Jess, fikk den for et par uker siden. Bra saker virker det som. Handla no eneloop batterier også til den.

:applause:

Får ikke mer lykt for penga enn den akkurat nå! Brukt min endel og, brukes endel som arbeidslys av alle ting. Vurderer handle en til egentlig :D

Ja det må jeg si står på sin plass. Handla fra hq. :)

Skrevet

Etter e har betalt første utgiftene på leiligheta skal e bestille me den lykta e også. Like greit å kjøpe ifra ebay egentlig ?

PS : korsen det går med fizn? Håpe det går bra !

Skrevet

Bruker en Petzl - hodelykt som leverer 350 lumen på nattarbeid. Oppladbart Lithium-Ion batteri på 4000 mAh. Kan kjøre på full guffe i 3h15min, pluss 45 minutter i reserve power mode. Det lyser dog så kraftig at det ikke er nødvendig å bruke full guffe! Kjempefornøyd! :)

Skrevet
Etter e har betalt første utgiftene på leiligheta skal e bestille me den lykta e også. Like greit å kjøpe ifra ebay egentlig ?

PS : korsen det går med fizn? Håpe det går bra !

Ja, like greit å handle fra ebay.

Skrevet

Har 8,5 felger fremme et10, har nå på spacere på 15mm, med andre et -5. Såpass senket også at eg har 3-4mm å gå på fra hjul til skjerm, både ved sving og rett fram.

Stuket er dog meget bra nå, men på en bruksbil går det ikkje, skjermen vil trolig bli revet av på første turen..

Skal eg heve den 1cm for å få litt bedre klaring eller burde eg kjøpe 5mm spacere å få hjulet inni hjulbuen igjen? noken som har erfaringer? vil uungå å rive av skjermen på vanlig vei.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...