Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, Nitecore EA4W du mener? Har du handla?! :D

Jess, fikk den for et par uker siden. Bra saker virker det som. Handla no eneloop batterier også til den.

:applause:

Får ikke mer lykt for penga enn den akkurat nå! Brukt min endel og, brukes endel som arbeidslys av alle ting. Vurderer handle en til egentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Nitecore EA4W du mener? Har du handla?! :D

Jess, fikk den for et par uker siden. Bra saker virker det som. Handla no eneloop batterier også til den.

:applause:

Får ikke mer lykt for penga enn den akkurat nå! Brukt min endel og, brukes endel som arbeidslys av alle ting. Vurderer handle en til egentlig :D

Ja det må jeg si står på sin plass. Handla fra hq. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en Petzl - hodelykt som leverer 350 lumen på nattarbeid. Oppladbart Lithium-Ion batteri på 4000 mAh. Kan kjøre på full guffe i 3h15min, pluss 45 minutter i reserve power mode. Det lyser dog så kraftig at det ikke er nødvendig å bruke full guffe! Kjempefornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 8,5 felger fremme et10, har nå på spacere på 15mm, med andre et -5. Såpass senket også at eg har 3-4mm å gå på fra hjul til skjerm, både ved sving og rett fram.

Stuket er dog meget bra nå, men på en bruksbil går det ikkje, skjermen vil trolig bli revet av på første turen..

Skal eg heve den 1cm for å få litt bedre klaring eller burde eg kjøpe 5mm spacere å få hjulet inni hjulbuen igjen? noken som har erfaringer? vil uungå å rive av skjermen på vanlig vei.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...