Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Møter mye rare folk på jobb... Dette var forresten midt på natta. Mens jeg drev og pakket verktøyet inn i bilen oppi Maridalen kom det en bil kjørende som stoppet rett ved siden av meg. Jeg gikk bort til han for å spørre om han lurte på noe. Han var oppsynsmann for kommune, så han lurte på hva vi drev med. Vi fikk en god tone, og etter under FEM minutter viste han meg bilder av ei thaihore han hadde pult! WTF tenkte jeg......... :P!

Hahaha :lol:

Er litt som han håndverkern som stadig er innom jobb her, legger ut i detalj om "gutteturene" til Thailand og viser biler på telefonen av jenter han har kjøpt seg #-o Jeg blir bare kvalm når han setter i gang og forteller, gift og små barn har han også [-X Enten er det Thailand eller så er det Polen og Ukraina han reiser til, han tar for seg med begge hender når han er på tur tydligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt meg ny bil :) veldig bra stand til og være 82 modell. 350 og 350 girkasse. 5.7 liter ingen som vet hvor mye hk den har men skal spinne lett :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Gratulerer med grom doning :) Er selv svak for Amcars

Godt det finnes noen som kjøper annet enn en gammel sur Hilux :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt meg ny bil :) veldig bra stand til og være 82 modell. 350 og 350 girkasse. 5.7 liter ingen som vet hvor mye hk den har men skal spinne lett :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ifølge veivesenet er det 167 hk. Men er kanskje ikke orginal motoren som står i?

det stemmer ikke det du oppga der jaffal hehe . dette er cu versjonen av 5.7 liter som har stått i sport versjonen av camaro ss fra 1967 og opp

er byttet kam og ny forgasser så ikke godt og si hvor mye den yter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter mye rare folk på jobb... Dette var forresten midt på natta. Mens jeg drev og pakket verktøyet inn i bilen oppi Maridalen kom det en bil kjørende som stoppet rett ved siden av meg. Jeg gikk bort til han for å spørre om han lurte på noe. Han var oppsynsmann for kommune, så han lurte på hva vi drev med. Vi fikk en god tone, og etter under FEM minutter viste han meg bilder av ei thaihore han hadde pult! WTF tenkte jeg......... :P!

Hahaha :lol:

Er litt som han håndverkern som stadig er innom jobb her, legger ut i detalj om "gutteturene" til Thailand og viser biler på telefonen av jenter han har kjøpt seg #-o Jeg blir bare kvalm når han setter i gang og forteller, gift og små barn har han også [-X Enten er det Thailand eller så er det Polen og Ukraina han reiser til, han tar for seg med begge hender når han er på tur tydligvis...

Det hadde denne karen også. Han hadde vært på en hytte i Maridalen og pult hu mens kjerringa var hjemme... For å illustrere hvor vondt i ryggen han hadde så brukte han også en hore som eksempel. "Hvis en thaihore hadde stått 5 meter foran bilen naken, så hadde jeg ikke klart å gå ut for å pule a".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, snødd i ett sieden forrige onsdag hær i nord.

Men siden vi i nord er hardcore å ikke faller om døde eller i en grøft når det snør ( sånn som i oslo) då er det ikke noe styr, man bare måkker vekk sneen og møter opp på jobb som vanlig ( ikke som i oslo der man blir hjemme fra jobb fordi man ikke er klar over hvordan man bruker en snøskuffe eller kjører på snø)

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, snødd i ett sieden forrige onsdag hær i nord.

Men siden vi i nord er hardcore å ikke faller om døde eller i en grøft når det snør ( sånn som i oslo) då er det ikke noe styr, man bare måkker vekk sneen og møter opp på jobb som vanlig ( ikke som i oslo der man blir hjemme fra jobb fordi man ikke er klar over hvordan man bruker en snøskuffe eller kjører på snø)

:D :D :D

Hehe, slik er det i Oslo :lol: Godt jeg ikke er der i fra eller bor der, mye greiere på "bygda" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, snødd i ett sieden forrige onsdag hær i nord.

Men siden vi i nord er hardcore å ikke faller om døde eller i en grøft når det snør ( sånn som i oslo) då er det ikke noe styr, man bare måkker vekk sneen og møter opp på jobb som vanlig ( ikke som i oslo der man blir hjemme fra jobb fordi man ikke er klar over hvordan man bruker en snøskuffe eller kjører på snø)

:D :D :D

Du skulle bare visst Xavi0n :) hehe Bodde i Oslo før, bor 15 min fra sentrum nå, syd for Oslo, merker ikke store forskjellen. Store snøfall innebærer mye snøfreserkjøring for å holde innkjøring og parkeringsplasser forran garasje og hus snøfritt slik at det ikke blir så mye is når det får smeltet igjen!

Et stort snøfall fører kun til at jeg tar med Mercedesen ut på en sladderunde rundt i distriktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt meg ny bil :) veldig bra stand til og være 82 modell. 350 og 350 girkasse. 5.7 liter ingen som vet hvor mye hk den har men skal spinne lett :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ifølge veivesenet er det 167 hk. Men er kanskje ikke orginal motoren som står i?

det stemmer ikke det du oppga der jaffal hehe . dette er cu versjonen av 5.7 liter som har stått i sport versjonen av camaro ss fra 1967 og opp

er byttet kam og ny forgasser så ikke godt og si hvor mye den yter

Ok. Ifølge vegvesenet er bilen din en 5 liter også. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...