Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sikler litt på denne for tiden. Trenger en familiebørse. Er prisen fair til den bilen? Hvordan er disse bilene med denne motoren generelt sett? Virker veldig greit utstyrt også. Rust osv vet jeg om hva som ruster.

Kom gjerne med innspill gutter. Trenger raske svar :D VET det er noen (Mange) E39 kyndige personer her som kan disse ut og inn. Jeg selv er blank..

Denne det er snakk om: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39218116

Uten å ha lest om den eller sett på bildene, så er 530dat en meget bra bil på mange måter, den er sikker, komfortabel, pen og som facelift er den enda bedre ;) Det er ikke så gal pris, mtp at det er '03, og en kraftig dieselmotor. Det er jo noe sånt man vil ha til en familiebil, som kanskje blir pakket full for ferie på fjellet eller hytta ved sjøen, kanskje henger bak i ny og ne. Jeg vil absolutt vurdert den bilen, og ved første øyekast virket det som en velholdt bil med godt med utstyr!

Fikk jo lik i Alpina i høst til noen tusen mer. Som jeg forøvrig var på nippet til å handle.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for ung til og ha boblebad, så her får det holde med dusj

Jeg er 23 år og har boblebad. Rett og slett deilig må jeg si, fin plass å koble av.

Badet er ett av de viktigste rommene i huset synes jeg, har selv sjøstein i dusjen, gir litt sånn spa følelse

[ Bilde ]

[ Bilde ]

...og her er gjestebadet i første etasje

[ Bilde ]

Nice bath mr. :) har tromlet marmor i dusjen. Såkalt elvestein. Gøtt. Skal ha glassbyggerstein og dobbeldør inn i dusjen. Den blir på 1,44 kvm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvordan prisene er i arendal, men om man skal ha dette i oslo som 23-åring, så må man være tronarving tror jeg :P er 22 selv, og bor i et bøttekott sammen med alle bildelene mine :P

Hehe, hadde ikke hatt det slik om det ikke var for at alt du ser på de tre bildene kommer fra der jeg jobber. Kommer langt med hyggelige innkjøpspriser :wink:

Boligprisene i Arendal er forholdsvis høye, men ikke en gang i nærheten av Oslo :) Som i hovedstaden så spiller det stor rolle på hvilken kant av byen man skal kjøpe

Nice bath mr. :) har tromlet marmor i dusjen. Såkalt elvestein. Gøtt. Skal ha glassbyggerstein og dobbeldør inn i dusjen. Den blir på 1,44 kvm. :P

Takk for det :D Ser ut til å bli riktig så bra ditt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er fristet til å handle den nye Xperia Z, så kan jeg anbefale det på det varmeste. Kjøpte den på utgivelsesdato, og er strålende fornøyd. Byggekvaliteten er høy, telefonen er kjapp i menyene og ytelsene er bra. I tillegg er den 100% vanntett (har puttet den i en glassbolle med vann, og ringt til den). Rett og slett rå!

Her er to bilder, tatt midt på natten.

417622_10152660381520183_575354535_n.jpg

578271_10152660381610183_1681098381_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va i banken å skulle ordne pris på forsikringa på bilen igår, joda, 15k får at e skal kunne ha bilen på meg selv. Å da betala e 3 nå.. (På fadern) Prøvde me på at e har kjørt skadefritt nå i to år, men det var de ikke helt villig på å høre :P så min neste bil må vist være en peugoth eller noe skrap for at e skal kunne bygge bonus.. Kor nedtur e ikke det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va i banken å skulle ordne pris på forsikringa på bilen igår, joda, 15k får at e skal kunne ha bilen på meg selv. Å da betala e 3 nå.. (På fadern) Prøvde me på at e har kjørt skadefritt nå i to år, men det var de ikke helt villig på å høre :P så min neste bil må vist være en peugoth eller noe skrap for at e skal kunne bygge bonus.. Kor nedtur e ikke det da!

15k er da ikke så gale.. gjensidige skulle ha 173.000 for min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for ung til og ha boblebad, så her får det holde med dusj

Jeg er 23 år og har boblebad. Rett og slett deilig må jeg si, fin plass å koble av.

Badet er ett av de viktigste rommene i huset synes jeg, har selv sjøstein i dusjen, gir litt sånn spa følelse

[ Bilde ]

[ Bilde ]

...og her er gjestebadet i første etasje

[ Bilde ]

vet ikke hvordan prisene er i arendal, men om man skal ha dette i oslo som 23-åring, så må man være tronarving tror jeg :P er 22 selv, og bor i et bøttekott sammen med alle bildelene mine :P

Noen som jeg kan kjenne meg igjen i ^^

Vi har kanskje ikke boblebad og slik hverdagslig luksus, men vi får passet godt på bildelene våres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...