Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skinnjakker er vel en gjenstand som kan kjøpes den og? ;)

ja og det er helt sikker greit, men disse kommentarene her har vle ikke noe med skinnjakka å gjøre?

"Haha... Clerion har baby face?

clerion har milf...eller...hmm..vet ikke helt...he likes them a bit older :P

nei snoker aldri..haha :P er vel noe jeg har plukka opp her og der på de andre tulletrådene

"

og det er det det handler om...

Hadde man diskutert jakka så hadde nok ingen reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på autodb^^

En som skal selge E30'n, men ble litt overivrig :lol:

Kjære anonnseselgere. Jeg skjønner at sånne som dere også må ha et levebrød, og må da selvfølgelig selge en viss mengde annonser for og ha til salt på maten. Kansje har du barn som må brødføs, en "dyr" kone\mann som krever sitt? Ja, til og med en hund som både skal ha mat og dyre vaksiner?Masse rekninger på både forsikringer, hus, bil og andre faste utgifter? Men tro det eller ei, det har faktisk vi andre også!, og det er FULLSTENDIG uinteresant og kjøpe noesomhelst av dere!, ja til og med helt uinteresant og FÅ noe også! Det finnes helt sikkert noe annet mer lønnsomt dere kan finne på, kloakkforflytter, fisketeller, selvmordsbomber, snøspiser, fjellmaler el.l. Har sikkert jobb til dere i SV også, ring heller dit.

Hele annonsen kan leses her:

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1278062;Modified=1297686917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fire-fem brukere og/eller moderatorer ønsker å diskutere Porsche i tulletråden og det går ubermerket forbi, hvorfor kan da ikke fire-fem brukere og/eller moderatorer få lov til å diskutere skinnjakker? En diskusjon angående skinnjakker er for meg MYE mer interessant enn de fleste Porschediskusjonene som har funnet sted i denne tråden. Jeg er fullstendig enig i at spam ikke har noe å gjøre her, og at private samtale og intern humør bør finne sted enten på msn eller på tulleforumet som dirty har opprettet. Men diskusjoner som har verdi, hvor flere medlemmer/og eller moderatorer deltar i bør få lov til å være her, som i gode gamle dager. Dette blir litt for mye diktatur for min del... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fire-fem brukere og/eller moderatorer ønsker å diskutere Porsche i tulletråden og det går ubermerket forbi, hvorfor kan da ikke fire-fem brukere og/eller moderatorer få lov til å diskutere skinnjakker? En diskusjon angående skinnjakker er for meg MYE mer interessant enn de fleste Porschediskusjonene som har funnet sted i denne tråden. Jeg er fullstendig enig i at spam ikke har noe å gjøre her, og at private samtale og intern humør bør finne sted enten på msn eller på tulleforumet som dirty har opprettet. Men diskusjoner som har verdi, hvor flere medlemmer/og eller moderatorer deltar i bør få lov til å være her, som i gode gamle dager. Dette blir litt for mye diktatur for min del... :?

Som tidligere nenvt... hadde diskusjonen vært skinnjakka så hadde det helt sikkert vært ok..... men disse kommentarene har vel virkelig ingen nytte verdi?

"Haha... Clerion har baby face?

clerion har milf...eller...hmm..vet ikke helt...he likes them a bit older :P

nei snoker aldri..haha :P er vel noe jeg har plukka opp her og der på de andre tulletrådene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke verre enn at forumet må ha oppegående moderatorer som sletter slike innlegg med en gang de dukker opp? (og hvis det gjentar seg utestenge medlemmet for en periode)

Det er noen av oss som ønsker å ha en seriøs diskusjon gående. De som kun poster drittinnlegg bør ikke få ødelegge for oss andre. Jeg er ikke for kollektiv straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig nå. Kan bli permbanna for slikt her nå tror jeg.

Syns dette har tatt av litt.

Er dette en tulletråd eller er dette en seriøsstusseligstuatråd?

Må da vel faen kunne komme med en kommentar uten at det skal måtte skrives 2 sider om aksept, drit og faenskap her!?

Faen meg klart å ødelegge ett helt forum bare via en tråd snart. Skjerpings ellers ser jeg for meg at folk snart vurderer å bytte forum. Ser flere har begynnt å finne andre Bmw-forumer så noe skjer nok der ute.

Sier ikke at vi skal ha en tråd der vi kan prate rompe og tiss. Men en litt bredre aksept enn "Moderators valg av snikksnakk" hadde vært fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...