Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

HiAcen er legendarisk! En håndverker bor ikke på veien dag ut og dag inn, men transporterer materiell og utstyr og seg selv til forskjellige arbeidssteder. Hiacen er det ALDRI noe tull med, starter alltid, flytter seg godt nok til at man får kjørt, god plass i lasterommet baki og har et svært bra varmeapparat! Det er helt klart at det er en fantastisk firmabil!

På min gamle jobb var det grining på grunn av Hiacene hele tiden, ille og kjøre osv. Så gav ledelsen etter tilslutt og handlet Caddy som erstatning sammen med transporter, savnet etter hiacene kom raskt etterpå!

For meg var det et fett om bilen hadde stor motor eller DSG og navigasjon, fant fram i byn allikevel, klarte fint å gire selv også.. De som er fine på det kjører Transporter, for min del var en firmabil et verktøy og Hiacen var helt klart den beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark er det VW Amarok som gjelder som firmabil for håndtverkere og folk med litt spesielle krav/behov... :)

[ Bilde ]

Vi skal lease ny Pickup via europcar på jobben, og jeg prøvde og få de til å handle Amarok.

Dessverre var jo selvfølgelig avtalene mye bedre/gunstigere på en Isuzu :?

Kommer visst om 2 måneder, så får vi se om det er noe bil.

I mellomtiden har vi fått låne en ny hilux. Drittkjedelig bil....

D-Max? Tror ikke det er en dårlig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiace er en utrolig bra bil ! Jeg hadde en 2000 modell som jeg fikk billig. Hadde gått over 350 000 km, men det var null problemer med den. Ikke mye rust på den heller. Hiace får som regel juling også, så dette er knallgode biler. Hiace D4D er suveren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiace er en utrolig bra bil ! Jeg hadde en 2000 modell som jeg fikk billig. Hadde gått over 350 000 km, men det var null problemer med den. Ikke mye rust på den heller. Hiace får som regel juling også, så dette er knallgode biler. Hiace D4D er suveren !

Helt korrekt! Helt vilt hvor mye juling min har fått, men enda ser den helt respektabel ut og det er ikke noe feil med den. Har hoppet med den til og med, eneste som røyk var innfestinga til verktøykonsollen som sitter i bakveggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den VW kassa som reklameres på TV stadig. Noe å satse på da?

DSG kassa er veldig god, men hører det er en del problemer med den.. Kan si det sånn, jeg kjørte MYE med vw sin DSG kasse i desember, før jeg en vakt måtte kjøre avensis med vanlig automat. Tenkte ikke noe spesielt på at DSG kassa var så god, før jeg kjørte den nesten nye avensisen med en veldig god automatkasse.. aldri irritert meg så mye over hvor godt man kjente giringa da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes for min del ingen ting i hele denne vide verden som mer nydelig en denne nye Range Roveren!

Var på kurs om den nye F-typen til Jaguar denne uken i Sverige. Og kjørte i den anledning den nye Range Rovere 5.0 Superchargeren fra Båstad i Sverige til København/Kastrup (så fly til Stavanger). Er blitt helt betatt av denne bilen! :P

9htw7zef8ng79m9lfasf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...