Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor spørre? Bruk heller pengene på å TA lappen. Har du ikke pengene/lappen, eller ikke er gammel nok til å kjøre, så kjører du ikke.

Kjedelig, men simpelt.

Kom heller ikke som en bombe at du spurte syntes jeg.

regna egentlig med kun moralpreken, slik det alltid er.

er noe av den grunn at jeg ser veldig lite nytte i å gidde ta lappen får å kjøre med 34hk i en sykkel på 160kg til jeg er 24 år.

er jo latterlig lett å gjøre en mellomtung til tung, men igjen. sitter like mye i saksa om man kommer i ulykke da. har ikke lappen på tung mc :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i klassisk sunnmørsk stil ute etter mest mulig for minst mulig penger, men en viss kvalitet må være til stede.

Jeg er ekte Oslogutt og tenker akkurat som deg, men jeg tror allikevel at vi er en sjelden rase idag... :)

Oslo gutter er yngre enn deg og fremdeles bosatt i Oslo... Og ja du er en meget sjelden rase....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss dere fikk velge karar..

En diff til e36, hvor mange % bremsen skulle være på?... den skal brukes til dagligdags kjøring i tilleg.

25% funker fint til begge deler :) så er det jo kurant å få tak :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

e skal skreddrrsy en diff, så hadde vært greit å vite ka som e digg liksom :mrgreen:

40% er optimalt :) motorsport diffene har 40% fra fabrikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spørre? Bruk heller pengene på å TA lappen. Har du ikke pengene/lappen, eller ikke er gammel nok til å kjøre, så kjører du ikke.

Kjedelig, men simpelt.

Kom heller ikke som en bombe at du spurte syntes jeg.

regna egentlig med kun moralpreken, slik det alltid er.

er noe av den grunn at jeg ser veldig lite nytte i å gidde ta lappen får å kjøre med 34hk i en sykkel på 160kg til jeg er 24 år.

er jo latterlig lett å gjøre en mellomtung til tung, men igjen. sitter like mye i saksa om man kommer i ulykke da. har ikke lappen på tung mc :wink:

Så du har lappen på mellomtung?

Da ville jeg bare venta. Det er like kjedelig å kjøre en 320, når jeg helst vil kjøre M3. For å dra en dårlig sammenligning. Regler er regler. Dumme, ja, men de er der.

Glad jeg blir 24 i år, så slipper jeg det vaset med det MC-lappen styret. Snart må man vel være pensjonist for å kjøre tung sykkel. Hold deg til mellomtung du. Det er nok best for deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekte Oslogutt og tenker akkurat som deg, men jeg tror allikevel at vi er en sjelden rase idag... :)

Oslo gutter er yngre enn deg og fremdeles bosatt i Oslo... Og ja du er en meget sjelden rase....

Jeg skrev "oslogutt" (altså i et ord) og det er en uttrykksform (ingen sier "oslomann"). Jeg har jo også bodd i Oslo i lengere tid enn deg (totalt 35 år)... så da må du evt. være en enda mer sjelden rase hvis vi skal følge din logikk... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss dere fikk velge karar..

En diff til e36, hvor mange % bremsen skulle være på?... den skal brukes til dagligdags kjøring i tilleg.

25% funker fint til begge deler :) så er det jo kurant å få tak :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

e skal skreddrrsy en diff, så hadde vært greit å vite ka som e digg liksom :mrgreen:

40% er optimalt :) motorsport diffene har 40% fra fabrikk ;)

Derfor er det opptimalt..? Fikk motorsport differ med 75% også..

Handler litt om preferanser da. En 25% som ALDRI slurer er mer enn nok i egentlig. Er jo null problem å ligge brett med de orginale, problemet er at de slurer etterhvert- Det er irriternde

Haybimsen, hvilken type diff det er snakk om? Lammel? Så du spurte om en obx diff litt lengere bak, det ville jeg ikke hatt, om du liker å slenge med rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bare kjøre en tung sykkel, blir man stoppa så må man jo inn til kontroll og da kan man jo bare strupe ned sykkelen som som mange av mellomtunge syklene er når du kjøper de....nettop tung sykler som er strupa ned til 34hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E derfor e spør litt, bilen brukes til daglig på vei, men e har nettop oppgradert motor, så e kompressor i planene, så nå skal diffen oppgraderes. Derfor jeg spør hva jeg burde ha.

Bruksbil som av å til kanskje kan kjøre på bane, å den får litt mer hk no etterkvart.

Har åpen diff nå, men vet aldri kor e har den når e prøve å sleppe med ræva på glatta.

Så hva bør jeg ha? Lamell, kløtch diff? Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i klassisk sunnmørsk stil ute etter mest mulig for minst mulig penger, men en viss kvalitet må være til stede.

Jeg er ekte Oslogutt og tenker akkurat som deg, men jeg tror allikevel at vi er en sjelden rase idag... :)

Når oljen tar slutt, kommer Norge til å bli helt avhengig av sunnmørsk gründerånd for å overleve. Garantert.

Og tatt i betraktning at "Mohammad" er det mest populære guttenavnet i Oslo, er jeg usikker på om det er sosialt akseptert hos enkelte å nevne "oslogutt" og "rase" i samme setning. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...