Tzunami Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva med å vurdere alufolie? det får du også med struktur, så er riktig så lekkert
asv Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva med å vurdere alufolie? det får du også med struktur, så er riktig så lekkert Stod og vurderte det på tema ista, men syntes ikke den var så pen den de hadde der. Carbon folien er dog helt grei. Også har jeg en viss 17-åring i baktankene som skal ta over bilen om noen mnd Nesten fare for at jeg må selge e28'n og kjøpe meg en e39 jeg også da.. fyttigrisen så gode biler å kjøre i forhold til e28 Men 520iA er en tanke dødt.
316 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 17-åring som skal overta bilen? Noe jeg ikke har fått med meg?
asv Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 17-åring som skal overta bilen? Noe jeg ikke har fått med meg? Lillebruttern Han går tydligvis og tyter om e36 "vraket" mitt og tror det er den bilen han skal få.. Men jeg og fattern har holdt øye med bilmarkedet i lengre tid nå og ventet på å finne en grei bil til en grei penge. Jeg kommer til å bruke den som brukis fremover, så har jeg avskiltet e28'n som gjør det litt greiere å skru på den
Tzunami Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva med å vurdere alufolie? det får du også med struktur, så er riktig så lekkert Stod og vurderte det på tema ista, men syntes ikke den var så pen den de hadde der. Carbon folien er dog helt grei. Også har jeg en viss 17-åring i baktankene som skal ta over bilen om noen mnd Nesten fare for at jeg må selge e28'n og kjøpe meg en e39 jeg også da.. fyttigrisen så gode biler å kjøre i forhold til e28 Men 520iA er en tanke dødt. Ebay har noen ganske greie etter bildene å dømme
wicky124 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Tds'en bruker ca 0.4 i 90km/t. Problemet er vel at tempoet stiger litt nedover i Europa, da går vel vinninga opp i spinninga kanskje. Jeg kjørte volvoen ifjor på europatur...angrer...sparte ingenting på å kjøre diesel...
316 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 17-åring som skal overta bilen? Noe jeg ikke har fått med meg? Lillebruttern Han går tydligvis og tyter om e36 "vraket" mitt og tror det er den bilen han skal få.. Men jeg og fattern har holdt øye med bilmarkedet i lengre tid nå og ventet på å finne en grei bil til en grei penge. Jeg kommer til å bruke den som brukis fremover, så har jeg avskiltet e28'n som gjør det litt greiere å skru på den Åååh, så snilt! Kan noen sjekke ut denne? viewtopic.php?f=9&t=255153
Nytern Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Jeg skal til Frankrike i Mai, tar Moseldalen gjennom Luxemburg og ringen på vei hjem!Tenkte kjøre tds-brakka, men huffameg. Den er treeg Da håper vi på en reisetråd full av bilder Det kommer ja, vurderer lage en liten reiseblogg eller noe! Var og ordna mitt første pass noensinne i går, blir rart å oppleve europa tror jeg. Evt å finne ut at jeg er uvitende deltager i noe ala The Truman Show Blir nok neppe like bra tråd som din eller wicky sin, men. De koste jeg meg med!
noekult Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Jeg skal til Frankrike i Mai, tar Moseldalen gjennom Luxemburg og ringen på vei hjem!Tenkte kjøre tds-brakka, men huffameg. Den er treeg Da håper vi på en reisetråd full av bilder Det kommer ja, vurderer lage en liten reiseblogg eller noe! Var og ordna mitt første pass noensinne i går, blir rart å oppleve europa tror jeg. Evt å finne ut at jeg er uvitende deltager i noe ala The Truman Show Sjekk ut mitt fra 2011: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=194879 Det er gøy å skrive om det på nett fordi man kan lett bla tilbake - 10x gøyere enn å bare bla gjennom bilder på PCen i ettertid...
Nytern Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Aha! Tusen takk, da var kvelden redda! Koselig med reisebrev
wicky124 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Blir stort reisebrev i midten av juni igjen fra meg...dog med mercedes... Er vel bedre enn volvo tror jeg...
Kjexx Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Blir stort reisebrev i midten av juni igjen fra meg...dog med mercedes... Er vel bedre enn volvo tror jeg... Det gjenstår å se det.
wicky124 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 hehehe sant... Du får lage eget reisebrev med volvoen din Men vi lager en felles...tror det er enklest...
Haukefer Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 På vei gjennom Karmsundet i strålendes vær! Flott det! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
awt Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Aha! Tusen takk, da var kvelden redda! Koselig med reisebrev Da kan du ta en kikk på disse også: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=236859 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=121132 Har egentlig denne også, men der er bildene borte.
Anbefalte innlegg