Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med å vurdere alufolie? det får du også med struktur, så er riktig så lekkert ;)

Stod og vurderte det på tema ista, men syntes ikke den var så pen den de hadde der. Carbon folien er dog helt grei. Også har jeg en viss 17-åring i baktankene som skal ta over bilen om noen mnd :)

Nesten fare for at jeg må selge e28'n og kjøpe meg en e39 jeg også da.. fyttigrisen så gode biler å kjøre i forhold til e28 :lol: Men 520iA er en tanke dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17-åring som skal overta bilen? Noe jeg ikke har fått med meg? :)

Lillebruttern :wink: Han går tydligvis og tyter om e36 "vraket" mitt og tror det er den bilen han skal få.. Men jeg og fattern har holdt øye med bilmarkedet i lengre tid nå og ventet på å finne en grei bil til en grei penge. Jeg kommer til å bruke den som brukis fremover, så har jeg avskiltet e28'n som gjør det litt greiere å skru på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å vurdere alufolie? det får du også med struktur, så er riktig så lekkert ;)

Stod og vurderte det på tema ista, men syntes ikke den var så pen den de hadde der. Carbon folien er dog helt grei. Også har jeg en viss 17-åring i baktankene som skal ta over bilen om noen mnd :)

Nesten fare for at jeg må selge e28'n og kjøpe meg en e39 jeg også da.. fyttigrisen så gode biler å kjøre i forhold til e28 :lol: Men 520iA er en tanke dødt.

Ebay har noen ganske greie etter bildene å dømme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tds'en bruker ca 0.4 i 90km/t. Problemet er vel at tempoet stiger litt nedover i Europa, da går vel vinninga opp i spinninga kanskje.

Jeg kjørte volvoen ifjor på europatur...angrer...sparte ingenting på å kjøre diesel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17-åring som skal overta bilen? Noe jeg ikke har fått med meg? :)

Lillebruttern :wink: Han går tydligvis og tyter om e36 "vraket" mitt og tror det er den bilen han skal få.. Men jeg og fattern har holdt øye med bilmarkedet i lengre tid nå og ventet på å finne en grei bil til en grei penge. Jeg kommer til å bruke den som brukis fremover, så har jeg avskiltet e28'n som gjør det litt greiere å skru på den :P

Åååh, så snilt! :devil: Kan noen sjekke ut denne? viewtopic.php?f=9&t=255153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Frankrike i Mai, tar Moseldalen gjennom Luxemburg og ringen på vei hjem!

Tenkte kjøre tds-brakka, men huffameg. Den er treeg :)

Da håper vi på en reisetråd full av bilder :D

Det kommer ja, vurderer lage en liten reiseblogg eller noe!

Var og ordna mitt første pass noensinne i går, blir rart å oppleve europa tror jeg. Evt å finne ut at jeg er uvitende deltager i noe ala The Truman Show :lol:

Blir nok neppe like bra tråd som din eller wicky sin, men. De koste jeg meg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Frankrike i Mai, tar Moseldalen gjennom Luxemburg og ringen på vei hjem!

Tenkte kjøre tds-brakka, men huffameg. Den er treeg :)

Da håper vi på en reisetråd full av bilder :D

Det kommer ja, vurderer lage en liten reiseblogg eller noe!

Var og ordna mitt første pass noensinne i går, blir rart å oppleve europa tror jeg. Evt å finne ut at jeg er uvitende deltager i noe ala The Truman Show :lol:

Sjekk ut mitt fra 2011:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=194879

Det er gøy å skrive om det på nett fordi man kan lett bla tilbake - 10x gøyere enn å bare bla gjennom bilder på PCen i ettertid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...