Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes det ikke noe sånn sugekoppgreier til å dra ut bulker med? Mener det ble brukt på en bilcrossbil jeg var med og rettet ut en gang. Greit å få konstatert at Hiacen ikke tåler _ALT_ da :lol:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke noe sånn sugekoppgreier til å dra ut bulker med? Mener det ble brukt på en bilcrossbil jeg var med og rettet ut en gang. Greit å få konstatert at Hiacen ikke tåler _ALT_ da :lol:!

Her er det nok atter et tilfelle av å se dumt på kollegene og si, hæ? næhei den bulken var ikke der da jeg henta den.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om våkenatt a gitt!! Lillegutt vil kun sove på fars bryst i natt! Koselig men litt tungvint iom at jeg ikke får sove!

Ang Steffen i idol.. Han har sittet mye hjemme hos oss å klimpra å spilt med mannen til min mor.. Utrolig flink kar. Synes ikke han sang spesielt surt i kveld.. Men han har hatt litt sure toner de andre kveldene da han har showet litt mye:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok dessverre dårlig, har personlig ansvar for bilen! Så det var litt kjedelig å få den jævla massive bulken der, bilen er nærmest strøken ellers! :P

Har aldri vært en rasar på karosseri, men den er jeg ganske sikker på må dras ut med sveising, sleidehammer osv. Forsåvidt greit hvis det er snakk om å skjule den og drite i ettertiden, etpar timer jobb om alt utstyr, lakk osv er på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hva det blir til med bilen. Enten skal den leveres til leaseplan nå, ellers blir den kjøpt ut. Skal jeg levere den tilbake, så blir det vel fort trekk på 25000,- for den skaden der.

Se på dette grøthue:

http://www.vgtv.no/#!/video/62639/polit ... r-denne-kjøringen

En kompis med MIG og sleidehammer, gratis (evt 6 øl)

noen M6 bolter, en tier

sparkel, en hundrelapp

lakk, en hundrelapp.

Har ikke brukt kalkulator men det ser billigere ut altså.. :)

Og, apropos politi. Var en politi som eide huset mitt for endel år siden, han måtte se seg om etter ny jobb etter at kollegaene hans fant ham møkkfull i bilen, i grøfta, ca 20 meter fra huset.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hva det blir til med bilen. Enten skal den leveres til leaseplan nå, ellers blir den kjøpt ut. Skal jeg levere den tilbake, så blir det vel fort trekk på 25000,- for den skaden der.

Se på dette grøthue:

http://www.vgtv.no/#!/video/62639/polit ... r-denne-kjøringen

En kompis med MIG og sleidehammer, gratis (evt 6 øl)

noen M6 bolter, en tier

sparkel, en hundrelapp

lakk, en hundrelapp.

Har ikke brukt kalkulator men det ser billigere ut altså.. :)

Og, apropos politi. Var en politi som eide huset mitt for endel år siden, han måtte se seg om etter ny jobb etter at kollegaene hans fant ham møkkfull i bilen, i grøfta, ca 20 meter fra huset.. :)

Kalkulatoren har ikke funnet veien til Tynset enda. Du har vel en sånn?

http://www.mechanicalculator.com/pictur ... Image=true

Haha, det var til pass for han det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjørte du på? :P Jeg skulle "bare" over en snøkant, men snøen ble litt hard for kanalen gitt. Nææh, ikke alt, men faen så mye den tåler. Min har gått 100 000 nå, og sikkert 30 000 av de er på skogsbilveier og elendige veier i Nord Norge. Har hoppet opp til flere ganger med bilen, og ingenting av foringer eller andre ting har gått til helvete.

Haha, kuleramma ja! :lol: Får vel snart bra betalt for kulerammer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor risky er det egentlig å kjøre rundt med "feil" motor?

Tenker da på seksere som ser kliss like ut for de fleste.

f.eks. 528 i 523, 325 i 320, 530 i 525 osv. (ala 20-40hk effektøkning, ikke godkjent ombygd)

Har ikke tenkt å bygge noe som ikke skal godkjennes, men det er så mange tilsalgs med slike modifiseringer. Bygget 328i i en 316i når jeg var 18-19, men det hadde jeg ikke turt å gjøre i dag. Hehe. Det hadde blitt enkelt å oppdage også. Kom jo utfor et uhell, men hadde heldigvis bekjente som kunne ordne takst på tross av feil motor. Det har jeg ikke nå lenger, men har uansett ikke lyst til å gjøre det igjen.

Hva tenker folk om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe problem, da folk flest sliter selv med å se forskjellen :P

Hadde ikke vært engstelig iallefall! og skulle det bli full teknisk osv, uten at jeg kan tro de skulle sjekket motornr osv, så er det bare å søke om ombygging, det er jo ikke noe problem å få slikt godkjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...